Min kæreste siger han flytter den 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Rixus skriver:

Send en SMS til ham hvor du skriver at han ikke skal vente til den 1. Men at han skal flytte idag! 

Nu har vi jo også bare lige 2 små børn at tage  hensyn til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2019

Anonym

Det er på ingen måde okay at han blander børn ind i jeres konflikt.

Hvordan har i det generelt sammen? Jeg kan også komme til at gå over grænsen og sige nogle crazy ting når jeg er irriteret/sur og i et skænderi, skammer mig så meget over det, men det kommer jeg ind imellem til Måske skal din kæreste lige ryste det lidt af sig og så kan han måske godt selv se at det ikke er okay.

Man skal ikke finde sig i for meget, men i et parforhold skal der også kunne rummes at bølgerne kan gå lidt højt ind imellem, og så bagefter kan man blive venner igen (og forhåbentlig klogere)

Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

16. maj 2019

ChesireKitty

Du skriver at i har været gået fra hinanden før, for kun 2 år siden. Hvad var årsagen dengang og hvor længe var i fra hinanden?

Anmeld Citér

16. maj 2019

LSS

Anonym skriver:

Du tager da netop hensyn til børnene ved at få den stodder ud hurtigst muligt? Han virker emnet modbydelig ud fra hvad du skriver, og som en der ikke rigtig gider børnene og det ansvar der følger med. 

Anmeld Citér

16. maj 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Hvis han skal gå og fortælle alverdens ting til de børn frem til d. 1, så er det fandme bedst, at manden flytter idag... eller skal han lige have 14 dage til at ødelægge børnene.... børnene er bedre tjent med, at han flytter idag og jeg havde pakket en taske og stilt udenfor døren... så kan i tage tingene over SMS og det kommer ikke til at gå udover børnene.... bliv voksne...

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym

Som en anden siger, bed om komme afsted i en vældig fart, hvorfor vente i 2 uger?? 

Og så ville jeg bede ham, melde sin flytning på borger med det samme, det behøver man ikke vente med, til dagen før. 

Lige gyldigt hvad, ville jeg ikke på vilkår, blive sammen med sådan en 'mand'. 

Anmeld Citér

16. maj 2019

Loa

Han lyder som en kæmpe idiot. Kærligheden må altså have nogle grænser og man skal altså ikke finde sig i alt.

I er gået fra hinanden før, måske der var en grund til det? 

Han lyder i hvert fald ikke særlig moden.

Anmeld Citér

16. maj 2019

Babilooo

I gik fra hinanden .. og så bliver du gravid med et barn inden for 3-4 mnd alligevel - why? 

Han virker som en nar- hvad faldt du for..? Jeg spørger af nysgerrighed for der er ingen af de fyre jeg har været sammen med der ville opføre sig sådan. 

Du og dine børn kommer til at få det bedre uden ham. Jeg ville bede ham om at flytte og skifte lås.

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

I gik fra hinanden .. og så bliver du gravid med et barn inden for 3-4 mnd alligevel - why? 

Han virker som en nar- hvad faldt du for..? Jeg spørger af nysgerrighed for der er ingen af de fyre jeg har været sammen med der ville opføre sig sådan. 

Du og dine børn kommer til at få det bedre uden ham. Jeg ville bede ham om at flytte og skifte lås.

Var ikke en planlagt graviditet 

Anmeld Citér

16. maj 2019

SK85

Ej, stakkels børn

Ved næsten ikke hvad jeg skal skrive, kan slet ikke forstå at man kan opføre sig sådan overfor sit barn. Tænk lige på en utryghed han skaber hos den 3-årige, når han lige pludselig bare slynger ud at han snart flytter og derefter bare kører sin vej.

Jeg er ret sikker på at den opførsel i sig selv var nok til at jeg ville kaste håndklædet i ringen ift. det forhold, og så selv smed ham ud. Ellers skulle han i hvert fald selv komme med en KÆMPE undskyldning, og love mig at han aldrig mere opførte sig sådan overfor børnene.

Men som han opfører sig, så er de børn vist bedre tjent uden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.