Har bare haft en skod morgen mig og min kæreste startet morgen med at diskutere fordi jeg blev lidt sur på ham igår aftes da han satte sig ind på computeren fordi vi manglede bleer til børnenes institutioner og til min ene søns madpakke - vi bor på landet og jeg har ikke kørerkort så det afhænger lidt af ham når vi opdager der pludselig mangler noget og hi skal ind til byen busserne kører ikke så sent....
så jeg fik sagt igår jeg synes det var træls at han vægtede computer spil lidt højt når vi mangler de ting vi nu gør. Og han bliver sur over det og det sidste han sagde imorges var at han flytter til den første og og jeg står sådan lidt chokeret over det og er ved at ligge make up så hører jeg han siger til vores ene søn “far flytter den første” og der kunne jeg virkelig mærke jeg blev sur på ham men holdte min mund for drengenes skyld for det er slet ikke ok det han sagde der og jeg skrev en SMS til ham om det da jeg er meget modstander af mine børn skal hører det... men har ingenting hørt fra ham og tror virkelig han mener det
Han ser mine beskeder og ignorer mig
ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg bare få luft tror jeg...
Anmeld
Citér