Min kæreste siger han flytter den 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.843 visninger
26 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2019

Anonym trådstarter

Har bare haft en skod morgen mig og min kæreste startet morgen med at diskutere fordi jeg blev lidt sur på ham igår aftes da han satte sig ind på computeren fordi vi manglede bleer til børnenes institutioner og til min ene søns madpakke - vi bor på landet og jeg har ikke kørerkort så det afhænger lidt af ham når vi opdager der pludselig mangler noget og hi skal ind til byen busserne kører ikke så sent.... 

så jeg fik sagt igår jeg synes det var træls at han vægtede computer spil lidt højt når vi mangler de ting vi nu gør.  Og han bliver sur over det og det sidste han sagde imorges var at han flytter til den første og og jeg står sådan lidt chokeret over det og er ved at ligge make up så hører jeg han siger til vores ene søn “far flytter den første” og der kunne jeg virkelig mærke jeg blev sur på ham men holdte min mund for drengenes skyld for det er slet ikke ok det han sagde der og jeg skrev en SMS til ham om det da jeg er meget modstander af mine børn skal hører det... men har ingenting hørt fra ham og tror virkelig han mener det   Han ser mine beskeder og ignorer mig 

ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg bare få luft tror jeg...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

wow! Hvor gamle er jeres børn? Sagde han seriøst det til en af børnene? 

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Ja vi har en på 1 år og en på 3 år 

og ja måske forstår de det ikke men bare det han sagde det  min søn på 3 år forstår alligevel meget jo.

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Og ikke nok med det så sagde han i sin surhed til mig “du skal ikke tro du får begge børn” og så svaret jeg bare “tror du jeg er sådan da” “ja jeg ved hvilken kælling du var sidste gang vi gik fra hinanden” og det er altså over 2 år siden 

Anmeld Citér

16. maj 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Og ikke nok med det så sagde han i sin surhed til mig “du skal ikke tro du får begge børn” og så svaret jeg bare “tror du jeg er sådan da” “ja jeg ved hvilken kælling du var sidste gang vi gik fra hinanden” og det er altså over 2 år siden 

Altså nu er jeg virkelig ikke tilhænger at de her tråde, og folk , der skriver "GÅ FRA HAM" og sådan noget, for det er så svært at udtale sig om, men jeg tror at jeg havde overvejet meget meget grundigt om det var det rigtige sted jeg var og om jeg synes at det var okay at mine børn lærer at det er sådan man behandler hinanden, og om de skal vokse op med den usikkerhed det alligevel må give dem at far siger at han flytter.... Håber du får taget den beslutning, der er rigtig for din familie 

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Lefrica skriver:

Altså nu er jeg virkelig ikke tilhænger at de her tråde, og folk , der skriver "GÅ FRA HAM" og sådan noget, for det er så svært at udtale sig om, men jeg tror at jeg havde overvejet meget meget grundigt om det var det rigtige sted jeg var og om jeg synes at det var okay at mine børn lærer at det er sådan man behandler hinanden, og om de skal vokse op med den usikkerhed det alligevel må give dem at far siger at han flytter.... Håber du får taget den beslutning, der er rigtig for din familie 

Ja det er bare tanken om det er hårdt lige nu når drengene er så små og det at skulle starte forfra og jeg er os tilhænger af man skal kæmpe til det sidste når der er børn indeblandet men ja jeg overvejer virkelig 

Anmeld Citér

16. maj 2019

Soonmom

Jeg hæfter mig ved at du flere gange skriver min søn og mine børn? - men senere skriver vores børn.

så hvis man læser mellem linjerne lyder det som om der er en ulig fordeling af ansvar også hvis han ikke lige får handlet og istedet vælger computeren ?

og det er da slet ikke iorden at slynge sådan noget ud om morgnen i stress og jag og foran børnene, jeg ville i hvert fald tage en alvorlig snak med ham og hvis han havde tænkt sig st flytte til den første eller bare true med det igen, så kunne han lige så godt flytte nu og her.

Anmeld Citér

16. maj 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg hæfter mig ved at du flere gange skriver min søn og mine børn? - men senere skriver vores børn.

så hvis man læser mellem linjerne lyder det som om der er en ulig fordeling af ansvar også hvis han ikke lige får handlet og istedet vælger computeren ?

og det er da slet ikke iorden at slynge sådan noget ud om morgnen i stress og jag og foran børnene, jeg ville i hvert fald tage en alvorlig snak med ham og hvis han havde tænkt sig st flytte til den første eller bare true med det igen, så kunne han lige så godt flytte nu og her.

Det er selvfølglig vores børn men ja primær ansvaret ligger hos mig med handle osv og det gør jeg os men nogle gange glemmer man bare handle et par ekstra ting

og ja skal snakke med ham men problemet er bare lige så snart børnene sover så er han på sit kontor og spiller....

Anmeld Citér

16. maj 2019

Soonmom

Anonym skriver:

Det er selvfølglig vores børn men ja primær ansvaret ligger hos mig med handle osv og det gør jeg os men nogle gange glemmer man bare handle et par ekstra ting

og ja skal snakke med ham men problemet er bare lige så snart børnene sover så er han på sit kontor og spiller....

Så slukker du for computeren og siger vi to skal lige have en samtale , sorry to say, men mænd (og kvinder) der vælger computerspil fremfor deres familie, bør behandles som børn, så de kan blive voksne, held og lykke 

Anmeld Citér

16. maj 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Send en SMS til ham hvor du skriver at han ikke skal vente til den 1. Men at han skal flytte idag! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.