Hvordan mødes i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min mand og jeg har kendt hinanden siden 2. Klasse. Vi gik på samme skole men ikke i samme klasse. I 7. Kl begyndte vi sådan rigtigt at hænge ud sammen i en vennekreds. Vi blev kærester da vi var 19 og her lidt over 18 år siden er vi stadig sammen ❤️��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2019

altogintet

BabyMama2016 skriver:

Bare nysgerrig hvordan mødte i jeres mænd/kvinder i jeres liv?

Vores er ret standard, det var igennem venner, det skulle bare være engang, men ja vi er stadig sammen 10 år efter  

Vi mødte hinanden i byen. Jeg tog mes ham hjem og er blevet lige siden her knap 8 år senere har vi bil, hus og baby på 10 måneder

Anmeld Citér

8. maj 2019

altogintet

HåberPåMirakler skriver:

For ca 12 år siden fik jeg en sms hvori der stod: hej Malou, hvordan går det? 

Jeg hedder altså Christina, og jeg anede ikke hvem der skrev til mig.

Det var så Niels som havde en kæreste, og ville skrive til en gammel veninde. Han var 17 og jeg var 15. 

Vi skrev så lidt sammen, ca et halvt år, hvor han nåede at have 2 kærester, den sidste slog han op med for at komme ned og besøge mig. Jeg var på efterskole i Ringkøbing og han boede i Randers. 

Men vi mødtes og blev kærester med det samme. 10 år efter blev vi gift  

Vi har ingen børn (vi kan desværre ikke) men vi nyder livet sammen.

Det er bare så sjov t at jeg har fået det nummer hende Malou havde engang, og tænk hvis jeg slet ikke havde svaret. 

Så sådan en lille ting har defineret hele mit liv.

Jeg elsker at fortælle historien, for har endnu ikke mødt nogen med en mere unik eller skør måde at møde hinanden på  

Sikke en sjov historie  

Jeg mødte min kæreste på en bytur, som jeg egentlig ikke skulle have været på. Min veninde og jeg ville tage i byen om fredagen, men hun kunne ikke få fri fra arbejde. Så vi ventede til lørdag i stedet. 

Nu har jeg så været sammen med min kæreste i knap 8 år og vi har lige fået en datter sidste år. Tænk hvis min veninde havde fået fri om fredagen ��

Anmeld Citér

8. maj 2019

MT_2011

Vi var kollegaer i et bageri, mig i butikken og ham som bager/konditor. Efter 4 års ansættelse, hvor jeg havde luret en del på ham og han var blevet single, ville jeg bare gerne prøve at have sex med ham. Det endte i en aftale om øl og film, og her er vi stadig sammen efter 8 år.

Anmeld Citér

8. maj 2019

Anonym

11 år siden. 

Jeg mødt min mand (gift nu) på kollegiet. Han var min nabo. Også fandt jeg ud af vi gik i sammen gymnasie. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Anonym

Mødtes på en bar, helt tilfældigt, hvor han stod og talte sin ven om sin forestående skilsmisse, vi faldt i snak, han en del ældre end jeg. Det var slet ikke kærlighed ved først blik, mere facination fra min side. Jeg kørte ham hjem, gik med op og blev der natten over. Blev der faktisk siden den nat- kun hjemme når børnene var på weekend. Efter tre mdr flyttede vi sammen. Efter et år fik vi et fælles barn, fælles økonomi og fremtidsplaner. Her er vi så fem år senere og stadig lykkelige. Mere end nogensinde, trods benhårde skilsmisser osv. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

HapsHapsHaps

Jeg mødte min kæreste på Tinder for 4,5 år siden. I lang tid så jeg også andre samtidig med ham, og var flere gange ved at droppe det igen. Men noget sagde alligevel at jeg skulle holde fast i ham, og det er jeg SÅ glad for at jeg gjorde! Jeg har termin men vores første barn om 4 uger, og vi har købt hus sammen for et halvt år siden

Anmeld Citér

8. maj 2019

heaven

Hehe.... jeg mødte min mand på et diskotek, hvor jeg var gæst og han var dj jeg var lige blevet 20 og havde kun været flyttet hjemmefra i 3 uger... BANG, sagde det - der var han, og han blev der���� vi har været sammen i 22 år til sep

Anmeld Citér

8. maj 2019

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Også på Badoo 

Anmeld Citér

9. maj 2019

Miti's mama

I en accounting klasse I college �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.