Hvordan mødes i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.050 visninger
19 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2019

BabyMama2016

Bare nysgerrig hvordan mødte i jeres mænd/kvinder i jeres liv?

Vores er ret standard, det var igennem venner, det skulle bare være engang, men ja vi er stadig sammen 10 år efter  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2019

Anonym

BabyMama2016 skriver:

Vores er ret standard, det var igennem venner, det skulle bare være engang, men ja vi er stadig sammen 10 år efter  

Jeg er single lige nu. Men jeg mødte mi. Søns far gennem en fælles bekendt, dagen efter fandt vi tilfældigt ud af at vi havde været naboer gennem de sidste 3 år på daværende tidspunkt 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Pb18

Tinder  og vi har efterfølgende fundet ud af at vi har færdedes i de samme kredse. Vi er fra samme område og min mand har gået i klasse med en, hvor jeg gik i gymnasie med lillesøsteren. Det er lidt spøjst

Anmeld Citér

8. maj 2019

Liland

Profilbillede for Liland

Vi mødtes online, gennemspillet World of warcraft, for 15 år siden.

på daværende tidspunkt var der 9 mio. online spillere, fra hele verden 

Jeg var dengang sammen med en anden, som jeg både blev gift (april) med og fik barn med i 2006, i december 2006 fik jeg nok af dårlig behandling og søgte jeg skilsmisse og tog til sjælland med min datter over til ham jeg er sammen med nu, vi begyndte at være sammen nytårsaften 2006/07 så vi har altså været sammen i knap 12½ år nu (min datter bliver 13 i juli)

Anmeld Citér

8. maj 2019

Soonmom

8. maj 2019

HåberPåMirakler

For ca 12 år siden fik jeg en sms hvori der stod: hej Malou, hvordan går det? 

Jeg hedder altså Christina, og jeg anede ikke hvem der skrev til mig.

Det var så Niels som havde en kæreste, og ville skrive til en gammel veninde. Han var 17 og jeg var 15. 

Vi skrev så lidt sammen, ca et halvt år, hvor han nåede at have 2 kærester, den sidste slog han op med for at komme ned og besøge mig. Jeg var på efterskole i Ringkøbing og han boede i Randers. 

Men vi mødtes og blev kærester med det samme. 10 år efter blev vi gift  

Vi har ingen børn (vi kan desværre ikke) men vi nyder livet sammen.

Det er bare så sjov t at jeg har fået det nummer hende Malou havde engang, og tænk hvis jeg slet ikke havde svaret. 

Så sådan en lille ting har defineret hele mit liv.

Jeg elsker at fortælle historien, for har endnu ikke mødt nogen med en mere unik eller skør måde at møde hinanden på  

Anmeld Citér

8. maj 2019

HåberPåMirakler

8. maj 2019

Birthdaybaby

Vi mødtes til en fødselsdagsfest. En bekendt af mig, og en han engang havde knaldet. Han kom vist kun for at knalde hende igen :-D 

Kyssede; men der skete ikke noget videre den aften. Udvekslede info dagen efter - og efter 3 uger havde vi skrevet +5.000 sms’er hver vej, og talte sammen et par timer hver aften. Til sommer er det 7 år siden, i mellemtiden har vi købt hus, er blevet gift og har fået to skønne børn.

Han er min drømmemand, og jeg elsker ham højere end noget andet.  

Anmeld Citér

8. maj 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria
Liland skriver:

Vi mødtes online, gennemspillet World of warcraft, for 15 år siden.

på daværende tidspunkt var der 9 mio. online spillere, fra hele verden 

Jeg var dengang sammen med en anden, som jeg både blev gift (april) med og fik barn med i 2006, i december 2006 fik jeg nok af dårlig behandling og søgte jeg skilsmisse og tog til sjælland med min datter over til ham jeg er sammen med nu, vi begyndte at være sammen nytårsaften 2006/07 så vi har altså været sammen i knap 12½ år nu (min datter bliver 13 i juli)

Haha, også World of Warcraft! Tror den første gang jeg lagde mærke til min mand var under et Molten Core raid �� Det må vel også være 15 år siden. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Gennem min storebror  jeg gik i 9. Og de gik på landbrugsskole. Vi er stadig sammen her 17 år og tre børn efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.