Folketingsvalg 2019 - hvad stemmer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2019

Sprit25

Stemmer DF. Men kunne være sjovt at stemme stram kurs. Lidt øv at han lyder lidt som et barn når han taler ham Rasmus, for han har nogle gode pointer. 

Ih ja han er smadder sjov. Den der religionsfrihed er lige meget 

Jeg ved det ikke selv endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2019

JD

Tystys14 skriver:

Stemmer DF. Men kunne være sjovt at stemme stram kurs. Lidt øv at han lyder lidt som et barn når han taler ham Rasmus, for han har nogle gode pointer. 

Hvordan kunne det "være sjovt"? . Manden er rablende sindssyg. Han er til fare for Danmark. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Ena

Så er det godt, det ikke er for sjov, når vi skal ind i stemmeboksen og sætte vores kryds. Det kryds skal være velovervejet over hele linjen og ikke kun indenfor et enkelt område. Hvordan kan et kryds ved Stram Kurs være det? Partiet har ikke præsenteret en klar skattepolitik eller noget som helst udenfor udlændingeområdet. Hvordan nogen tør stemme på sådan et parti, som man ikke aner, hvad kan finde på - udover at arbejde på en etnisk udrensning - er mig simpelthen en gåde. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Før i tiden stemte jeg altid borgerligt, men med årene er jeg rykket mere over i rød blok. Jeg tror umiddelbart det bliver Socialdemokratiet, men jeg er langt fra landet på noget. 

Blå blok tåger rundt og står i spinat til halsen i den ene møgsag efter den anden. Bare det at LLR er statsministerkandidat er for mig diskvalificerende. Den mand er så utroværdig at det er helt skørt han stadig er i politik. Og de skuffer på nogen for mig ret centrale områder: Klima, overvågning/privatliv, public service, daginstitutionerne, folkeskolen mm.

Anmeld Citér

8. maj 2019

Celine89

Jeg stemme Enhedslisten.

Jeg ønsker mig mere velfærd og meget bedre forhold for børm, ældre, syge og udsatte. Og en ekstremt ambitiøs klimapolitik - klimakrisen skræmmer mig langt mere end hele flygtninge/indvandrer problematikken. 

Og så synes jeg det er fint, at store virksomheder skal betale en pæn del af deres overskud i skat. De får så meget værdi fra den danske stat i form af veluddannet arbejdskraft og generelt ordnede samfundsforhold, at det rigeligt opvejer skattebyrden.

Anmeld Citér

8. maj 2019

Tystys14

Ena skriver:

Så er det godt, det ikke er for sjov, når vi skal ind i stemmeboksen og sætte vores kryds. Det kryds skal være velovervejet over hele linjen og ikke kun indenfor et enkelt område. Hvordan kan et kryds ved Stram Kurs være det? Partiet har ikke præsenteret en klar skattepolitik eller noget som helst udenfor udlændingeområdet. Hvordan nogen tør stemme på sådan et parti, som man ikke aner, hvad kan finde på - udover at arbejde på en etnisk udrensning - er mig simpelthen en gåde. 

Ja var sådan set også det jeg skrev. Jeg stemmer ikke på dem men på DF. Ville ikke kunne tage ham seriøst. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Tystys14

JD skriver:

Hvordan kunne det "være sjovt"? . Manden er rablende sindssyg. Han er til fare for Danmark. 

Det lidt synd man ikke kan høre sarkasme i en besked her. Jeg har ikke tænkt mig at stemme på ham bare rolig. Ville ikke kunne tage manden seriøst. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Ena

Ja var sådan set også det jeg skrev. Jeg stemmer ikke på dem men på DF. Ville ikke kunne tage ham seriøst. 

Du skriver at det kunne være sjovt, og jeg spørger, hvordan det kunne være sjovt, efterfulgt af argumenter for, hvorfor det ikke kunne være sjovt.

Jeg synes ikke det er humor - eller sjovt. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det bliver Radikale Venstre i år. 

Jeg er ikke enig i alt, men jeg stemmer alt efter jeg synes hiver landet i den rigtige retning. Det kunne også have været Enhedslisten. 

Anmeld Citér

8. maj 2019

koeapabshicar

Jeg plejer at stemme socialdemokratiet men synes de er blevet mere og mere vattede og tror på vi skal stemme på noget mere yderligt for at vise hvor man står så det bliver nok Enhedslisten i denne omgang men er ikke helt up to date, så skal selvfølgelig lige sætte mig ordenligt ind i tingene :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.