Folketingsvalg 2019 - hvad stemmer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem får din stemmer til folketingsvalget 2019?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.142 visninger
21 svar
37 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2019

Lunae

Så fik Lars lykke sat en dato for folketingsvalget 2019. Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt at se, hvordan stemmerne fordeler sig på baby.dk.

Så hvad stemmer du? Begrund gerne, men hold tonen sober 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2019

SejtNavnHer

Klart og sikkert liste Ø, hver gang. 

Anmeld Citér

7. maj 2019

Anonym

Lunae skriver:

Så fik Lars lykke sat en dato for folketingsvalget 2019. Derfor tænkte jeg at det kunne være sjovt at se, hvordan stemmerne fordeler sig på baby.dk.

Så hvad stemmer du? Begrund gerne, men hold tonen sober 

Dansk Folkeparti. 

Anmeld Citér

7. maj 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg går med Enhedslisten denne gang. Plejer at være SF'er, men jeg føler vi skal være flere der trækker i en yderpol for at få toget helt hen til de skinner jeg går ind for så selvom jeg synes Enhedslisten er liiiidt for røde til mig, så vil jeg hellere det, end et af de andre partier, jeg føler sælger for meget ud så snart der er noget position i luften.  

Anmeld Citér

7. maj 2019

fehår

Enhedslisten. Jeg er ikke enig med dem på alle punkter selvfølgelig, men overordnet set er det partiet, jeg er mest enig med.

Anmeld Citér

7. maj 2019

Anonym

Jeg er lige flyttet “hjem” til dk og aner slet ik hvad jeg skal stemme på. Plejede af vælge konservative. Men det passer vidst ikke rigtig længere til mig... vil bruge den næste tid til at undersøge hvad der passer bedst på mine værdier.

Anmeld Citér

7. maj 2019

lineog4

Har stemt SF ja siden jeg fik stemmeret - har haft en mindre krise siden 2014, og hver gang vaklet mellem Ø og SF. 

Havde ellers forsvoret jeg ville stemme på et parti, der havde stemt for finansloven, men tja... Jeg stemmer SF, har endda valt at melde mig ind, fordi jeg tænker det politiske billede i DK fordrer, at man tager stilling, at man er aktiv og ikke mindst siger fra, hvis man som jeg oplever, at der er for meget splittelse mellem os og dem end hvad godt er. 

Så SF, men absolut ikke en overbevist SF'er.

Anmeld Citér

7. maj 2019

Mille123

7. maj 2019

God-mor

Jeg stemmer SF

Anmeld Citér

7. maj 2019

Tystys14

Stemmer DF. Men kunne være sjovt at stemme stram kurs. Lidt øv at han lyder lidt som et barn når han taler ham Rasmus, for han har nogle gode pointer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.