Anonym skriver:
Nej det hjælper intet. Det ved jeg. Men det er de tanker jeg hele tiden har og kan slet ikke slippe dem.
jeg har taget kontakt til en psykolog og afventer bare svar på om hun har tid til at hjælpe mig. For jeg ved ikke hvordan jeg kommer videre eller slipper følelsen af ikke at være god nok og utilstrækkelig. Hader virkelig mig selv. Min selvtillid og mit selvværd er forsvundet som dug for solen. 
Nej gudskelov har vi Intet sammen. Jeg har et barn fra tidligere forhold som heldigvis har taget det pænt af han ikke er er mere. Han taler sjældent om ham nu.
Jeg forstår godt din vrede og frustration, hvilket jo er helt naturligt.
Dit selvværd bliver selvfølglig også påvirket af sådan et brud.
Hvad med at prøve en terapeut i stedet for psykolog(medmindre du er kendt med psykolog i forvejen)?
Da jeg blev skilt(7 år siden) gik jeg ved en terapeut, hvor jeg gennemgik noget selvudvikling og dyrkede mindfulness. Det var helt vildt godt og det hjalp mig virkelig igennem. Det gav mig selvtillid og kan også mærke at det har ændret mig som person i mit nuværende forhold, i forhold til at kunne sætte ord på følelser og få sagt ting højt, så det ikke hober sig op og ender i en eksplosion. Jeg er ikke en udadreagerende person og min mand og jeg skændes faktisk aldrig. Men vi er begge gode til at kalde en skov for en skov og en spade for en spade.
Anmeld
Citér