Alle de anbefalinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Miss BananaHammock

Nu har vi snart "1års dag" for vores projekt og jeg er godt nok ved at blive temmelig utoldmodig. Så var det jeg sad igår og tænkte på hvad næste skridt skulle være. Vi er enige om at vi venter med at blive tjekket til efter jul, men måske der var en masse ændringer i dagligdagen man kunne lave. Også var det jeg blev nysgerrig og derfor spør' jeg alle jer der prøver, der er gravide nu, der har været gravide, eller bare har en masse info: Hvilke tiltag har i hørt om, selv benyttet osv?

Fortæl om jeres oplevelser med gode råd og de knap så troværdige vandre historier
Er der nogle ting i har gjort af "overtro", uden at vide om det egentlig virker?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

otlitrom

Nena skriver:

Nu har vi snart "1års dag" for vores projekt og jeg er godt nok ved at blive temmelig utoldmodig. Så var det jeg sad igår og tænkte på hvad næste skridt skulle være. Vi er enige om at vi venter med at blive tjekket til efter jul, men måske der var en masse ændringer i dagligdagen man kunne lave. Også var det jeg blev nysgerrig og derfor spør' jeg alle jer der prøver, der er gravide nu, der har været gravide, eller bare har en masse info: Hvilke tiltag har i hørt om, selv benyttet osv?

Fortæl om jeres oplevelser med gode råd og de knap så troværdige vandre historier
Er der nogle ting i har gjort af "overtro", uden at vide om det egentlig virker?!

Jeg startede en tråd, som minder lidt om din som hedder "Meget skal man høre...". Måske du kan finde lidt derinde, men ellers kigger jeg glædeligt med her Det kunne jo være der kom noget nyt og spændende frem!

Anmeld

19. oktober 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Jeg startede en tråd, som minder lidt om din som hedder "Meget skal man høre...". Måske du kan finde lidt derinde, men ellers kigger jeg glædeligt med her Det kunne jo være der kom noget nyt og spændende frem!

ahh... den må jeg have overset. Jeg prøver at finde den! Tak for tippet!

Anmeld

20. oktober 2009

LISBETH:-)

Vi er/var i behandling (er pt gravid med tvillinger i 9. uge) og vi blev anbefalet at min mand tog zink tabletter. Det skulle øge sædkvaliteten. Selvom hans sædkvalitet var super god, kunne det ikke skade at den blev endnu bedre. 

Sædkvaliteten blev derefter målt til at være meget meget bedre. Og jeg blev så gravid. Så det havde en rigtig god virkning

Lisbeth

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Tja ,,  Der er jo rygning , det stoppede jeg med . Sørgede ellers for at spise og drikke sundt . Fik søvn nok og sørgede for ikke at stresse ...   Og så¨ellers sex hver anden dag 1 uge fra sidste mens sidste dag og 10 dage frem ca   Har aldrig brugt æl test el andre tekniske ting ,,,  

Anmeld

20. oktober 2009

NoName

lisbeth2910 skriver:

Vi er/var i behandling (er pt gravid med tvillinger i 9. uge) og vi blev anbefalet at min mand tog zink tabletter. Det skulle øge sædkvaliteten. Selvom hans sædkvalitet var super god, kunne det ikke skade at den blev endnu bedre. 

Sædkvaliteten blev derefter målt til at være meget meget bedre. Og jeg blev så gravid. Så det havde en rigtig god virkning

Lisbeth

Har godt nok tænkt på om det var noget manden kunne gøre... Han spiser hverdag en vitaminpille.

Hvilke købte i ?

Jeg spiser jo mine Folsyre tabletter sammen med min vitaminpille.

Anmeld

20. oktober 2009

LISBETH:-)

noname skriver:

Har godt nok tænkt på om det var noget manden kunne gøre... Han spiser hverdag en vitaminpille.

Hvilke købte i ?

Jeg spiser jo mine Folsyre tabletter sammen med min vitaminpille.

De hedder Zinklet og vi købte dem i matas, men mon ikke man også kan få dem på apoteket. Manden kan også lade være med at bruge varme i bilsædet og side med pc'en på skødet. Det nedsætter også sædkvaliteten drastisk.

Held og lykke

Anmeld

20. oktober 2009

krysser

Nena skriver:

Hej

hvorfor vente til efter jul med at gå vidre, da jeg selv første gang prøvede at blive gravid, gik der også et år uden noget skete, og da jeg kontaktede lægen, og vi kom vidre viste det sig at det var fordi jeg var stoppet til i begge sider så sæden kunne ikke omme frem til ægget, blev sendt på sygehuset hvor de pustede mig ug og vupti måneden efter var jeg gravid, tænker tit over hvorfor man bliver ved at pine sig selv ved at vente og vente.

held og lykke med det hele

kristina

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

Jeg begyndte at bruge hovedsageligt svanemærkede produkter og skiftede makeuppen ud med økologisk makeup.
Min kæreste skar kraftigt ned på smøgerne (selvom han i forvejen kun røg nogle stykker et par gange om ugen). Jeg var festryger, men skar også gevaldigt ned på det,s elvom det måske kun var én gang om måneden jeg rød. Begyndte at dyrke motion (viste sig senere at jeg allerede var gravid på det tidspunkt, men det skulle jo være smadder godt for fertiliteten og alting i det hele taget!).

Og ja, så havde vi sex hver anden dag, hvilket vi startede på den cyklus hvor jeg blev gravid, så det virkede ret hurtigt må man sige! Ikke at jeg blev gravid i første forsøg. Det tog ca. 4 cyklusser (har desværre kun mens ca. hver anden måned).

Ellers er fisk, masser af frugt og grønt jo smadder godt! Og så tror jeg man skal forsøge at tage det stille og roligt, selvom jeg ikke selv formåede at efterleve det råd!

Held og lykke med det

Anmeld

20. oktober 2009

Miss BananaHammock

krysser skriver:

Hej

hvorfor vente til efter jul med at gå vidre, da jeg selv første gang prøvede at blive gravid, gik der også et år uden noget skete, og da jeg kontaktede lægen, og vi kom vidre viste det sig at det var fordi jeg var stoppet til i begge sider så sæden kunne ikke omme frem til ægget, blev sendt på sygehuset hvor de pustede mig ug og vupti måneden efter var jeg gravid, tænker tit over hvorfor man bliver ved at pine sig selv ved at vente og vente.

held og lykke med det hele

kristina

tja... tror måske også det er frygten for et dårligt resultat der nager. Så er det lettere at sige efter jul. Men måske man skulle få lavet sig en tid. Det er jo den letteste del af processen HVilke slags prøver blev i smidt i gennem da i kontaktede lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.