Hvor ofte får i komplimenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.959 visninger
23 svar
9 synes godt om
7. april 2019

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder, er jeg nysgerrig og vil høre- hvor ofte får i komplimenter af jeres partner? Jeg tænker fx hvor ofte sir han/hun, du ser godt ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2019

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder, er jeg nysgerrig og vil høre- hvor ofte får i komplimenter af jeres partner? Jeg tænker fx hvor ofte sir han/hun, du ser godt ud. 

Min mand er super god til at sige det hver dag. Han er også bedre til at tage initiativ til kys og berøring.

Han roser mig også tit for madlavning især

Jeg er tilgengæld ret dårligt til at vise følelser, men er blevet langt bedre til at sige at jeg elsker ham. Sikkert fordi han har lært mig det

Anmeld Citér

7. april 2019

Anonymor

Anonym skriver:

Hver dag flere gange dagligt, trods forholdet har 4 år på bagen. Det er noget  vi begge gør meget ud af. De små ting som at komme hen og give et kram og sige "mmmm du er dejlig", og alle de andre små kærlige ord, det holder vi stædig fast i. Vi føler begge at det holder liv i forholdet og selvtilliden/selvværdet hos den anden. Det er ikke kun det ydre, men også det indre.

Har været i et forhold hvor jeg sjældent modtog den slags anerkendelse, oftest faktisk kritik. Det ødelagde mig til sidst..

Anmeld Citér

7. april 2019

CBbaby

Hver dag gerne flere gange :-) berøringer og små søde ord. Min mand er bedre til dig end mig generelt.

Anmeld Citér

7. april 2019

AnoMor

Anonym skriver:

Hver dag 

Anmeld Citér

7. april 2019

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hver dag og ja endda flere gange om dagen. Og det både kys kram og berøring. Siger også søde ting til hinanden hver dag og vi roser hinanden hver dag og det kan være om mange ting de ting gør vi hver dag og synes at vi begge er lige gode til det

Anmeld Citér

7. april 2019

JD

Aldrig. Min mand er elendig til sådan noget  og ligeså kan han slet ikke klare at få dem selv, men jeg giver ham dem alligevel tit og tæt 

De gange han giver et kompliment, er det oftest i optakt til sex 

Anmeld Citér

7. april 2019

Birthdaybaby

Jeg får mange komplimenter i form af positive tilkendegivelser for mit “arbejde” (går hjemme pt), ros for min madlavning eller mit forældreskab. Jeg bliver også altid mødt af et “mmhh” når vi krammer/kysser efter et bad - han elsker duften af mit nyvaskede hår. 

Vi krammer og/eller kysser mange gange dagligt, og hver aften i sengen ligger vi og snakker - og griner gerne så tårerne triller inden vi skal sove. Typisk over et eller andet dumt ungerne har gjort ��

Jeg får sjældent komplimenter for mit udseende, men det ville ærligt talt også være mærkeligt for mig, det er ikke noget jeg går op i. 

Anmeld Citér

7. april 2019

Soonmom

For sjællent 

Ej det er løgn, hvis du spørger min kæreste, tror jeg han vil sige hver dag. Men det er mere i form af et tag på tøven og "hvor er du blevet stor" (nu siger han gravid, da jeg bestemt ikke tager det som et kompliment) - men det er ment pænt.

Så bruger han meget at sige det modsatte af hvad han mener, så det tæller heller ikke synes jeg. 

Han er begyndt at skrive sms'er hvor han skriver jeg er dejlig..... 

Men det er når han vil ud og cykle 

Anmeld Citér

7. april 2019

fehår

Min mand er god til at anerkende min indsats på mange fronter, så jeg får ofte at vide, at han synes, jeg har gjort noget godt, at han er stolt, at det var flot, jeg prøvede, osv. Og han siger mange gange i løbet af en dag, at han elsker mig. 

Han er til gengæld ret dårlig til at lægge mærke til ting, og jeg tænker, der nemt kunne gå et par uger, før han opdagede det, hvis jeg klippede mit hår kort  Så udseendet komplimenter han sjældent, men det gør mig ikke noget. Jeg ved, han synes, jeg ser dejlig ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.