Hvad fejler min søn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2019

Soonmom

Ej jeg havde klart ringet til lægevagten, især hvis han normalt er sund og rask for det lyder da voldsomt for et børnehavebarn 

Også bare det at der kommer andre hen for at hjælpe, hvorfor I alverden får man ikke tjekket et barn så, jeg ville da slet ikke turde ligge ham til at sove  ej jeg er helt chokeret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2019

Ena

Jeg ville tage hans temperatur, og holde øje med den i den næste tid. Vi har været ved at miste vores yngste datter, fordi vi ikke reagerede hurtigt og insisterende nok på at få undersøgt uforklarlige smerter. Vi mente nu nok at vi vidste, hvornår vagtlægen skulle kontaktes, nu hun var vores tredje barn.  

Anmeld Citér

3. april 2019

LSS

Missyou skriver:

Har i været ved lægen?

Ja. Han er blevet tilset og undersøgt af en læge nu. Han var dehydreret siger hun. Derudover sagde hun at der godt kan opstå smerter eller hvad der føles som smerter for børn når de er dehydrerede. Han fik målt blodsukker også som lå på 3. Jeg fik besked på at give ham masser af juice og is. 

Anmeld Citér

3. april 2019

Hmguldborg

Jeg har selv lidt meget af at besvime. Ved selvfølgelig ikke om det er det samme, men her var det grundet et pludseligt fald i blodtrykket. Man ved ikke hvorfor det sker og der er ikke rigtig noget at gøre ved det, udover at drikke noget med sukker og tænke over, hvordan man er ved sin krop.. fik bare besked om, at man vokser fra det.. men huske at drikke væske, være opmærksom når det er varmt og træthed kunne godt forværre det ved mig og give besvimmelsesanfald nemmere..

Hvis mine forældre havde ringet 112 hver gang, så var alarmcentralen sgu blevet tosset... jeg røg i gulvet til min konfirmation.. lige oppe ved alteret... slet ikke pinligt jo, men tænker en ambulance havde gjort det værre..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.