I ved selvfølgelig ikke hvad han fejler, men måske I har nogle bud.
Jeg henter min søn i børnehaven idag, og vi går ud for at handle. Han havde sagt da jeg hentede ham at han havde ondt i benene, men han kunne dog godt gå. I butikken klager han igen over ondt i benene, så vi går bare stille og roligt. Men lige pludselig falder han om, helt bleg. Han ligger bare. Jeg kalder på ham flere gange og rusker lidt i ham. Han kommer langsomt til sig selv og får lidt juice en medarbejder er kommet med.
Jeg kommer op kassen og får betalt, og så sker det igen dog ikke så slemt. Igen kommer en medarbejder med juice og han frisker op. En veninde jeg har er tilfældigvis også i butikken og siger hun nok skal køre ham hjem.
Hjemme er han dvask og vil bare ligge på sofaen, men er fuldt ud kontaktbar. Han drikker en juice og ligger ellers bare og slapper af. Han klager igen over ondt i benene og da jeg skal putte ham og vi går mod hans værelse der ser jeg at han halter. Jeg mærker på hans fod og spørg om det gør ondt men han siger nej. Han har ingen appetit.
Jeg ringer selvfølgelig til lægen imorgen tidlig, men måske I har et bud på hvad der mon er med ham?
Anmeld
Citér