Malucca har været på sygehuset. (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Åh ha putte da... Viktor har sovet som en drøm inat! Herligt...For det er godt nok hårdt at skulle op kl.5 og starte i skole igen. JEG SAVNER AT VÆRE PÅ BASEL!!!!

Det var godt nok os hårdt....men ja... Det var lidt noget andet...

Og desuden er jeg ved at gå i spåner hver gang jeg ser en baby

Uhhh spænende Skal Malucca så passes eller er du klar til at passe hende derefter?

Hvis det blir alt for slemt må du jo omme ud med hende

Ja puha kl. 05 er sgu da også midt om natten.

Jeg håber at i snart får en ny baby i armene ude hos jer Synes det er sjovt at så mange mødre har det sådan hurtigt efter. altså at de bliver skruk. Det er jeg bare overhovede ikke. (altså det ville jo heller ikke lige kunne lade sig gøre uden en daddy pt.)

Men min skrukhed og mine ønsker om en ny bebes er sendt med ekspress fart ned til Trine. (giver det mening?)

Malucca skal op til mormor, hun skulle jo nødig få et SHOK (staves sådan når det har med trauma at gøre) og jeg må ikke lige løfte de første 24 timer. eller køre bil....

Men 1000 tak for tilbudet. Regner med jeg kan hyre enden Sulle eller Ida når jeg skal ha´taget sting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Jules

malucca09 skriver:

Jeg håber at i snart får en ny baby i armene ude hos jer Synes det er sjovt at så mange mødre har det sådan hurtigt efter. altså at de bliver skruk. Det er jeg bare overhovede ikke. (altså det ville jo heller ikke lige kunne lade sig gøre uden en daddy pt.)

Men min skrukhed og mine ønsker om en ny bebes er sendt med ekspress fart ned til Trine. (giver det mening?)

Malucca skal op til mormor, hun skulle jo nødig få et SHOK (staves sådan når det har med trauma at gøre) og jeg må ikke lige løfte de første 24 timer. eller køre bil....

Men 1000 tak for tilbudet. Regner med jeg kan hyre enden Sulle eller Ida når jeg skal ha´taget sting

Ja der er er os bare knald MØRKT! Det er så svært at komme op....

Jeg er os forundret over jeg er skruk Eeeej... Når nu din prinsesse blir "nemmere" så skal din lyst nok komme.... ellers hvis du finder en dejlig gut

Ja jeg har os skrevet til Trine at jeg gerne venter hvis de får en bebs

Ja Susan eller Ida har jo os bedre tiden til det

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

Skønt, at den lille røver selv kunne føre ordet.............Sådan, lille frøken snakketøj.

Dejligt at hun er med rent udviklingsmæssigt, det glæder mig at høre.

Anmeld

20. oktober 2009

iln

malucca09 skriver:

Det er for at hullet har lukket sig spontant. De bliver ved med at være krydset til februar (undtagen når jeg lige skal made og skifte ble).

Hvis du mener mig Ida så sig endelig til Silas og jeg står altid klar med en hjælpende hånd.

Har du fået mit brev vedr. julefrokosten? Bliver faktisk lidt i tvivl om jeg fik sendt mit tilbagesvar.

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Det er for at hullet har lukket sig spontant. De bliver ved med at være krydset til februar (undtagen når jeg lige skal made og skifte ble).

Hvis du mener mig Ida så sig endelig til Silas og jeg står altid klar med en hjælpende hånd.

Har du fået mit brev vedr. julefrokosten? Bliver faktisk lidt i tvivl om jeg fik sendt mit tilbagesvar.

Sikke nogle sjove fingere du så har fået dig til feb. ;D

-Og jo mente dig Ida. (Det er nemlig inde i palads passagen, op af en million trapper, uden elevator, så ved ski ellers ikke lige hvor jeg skal gøre af rødbeden. Blver meget nemmere når hun kan sidde selv

Og jo jeg har fået den og den er på min To do liste

Anmeld

21. oktober 2009

Bondepigen

Hej smukke. (som nu vil være endnu smukkere)

Det er SÅ dejligt at høre, at alt er super tilfredsstillende. Håber det går lige så godt til februar, men mon ikke det gør det. Jeg krydser og beder i hvert fald!!!

Og Malucca er jo en super dejlig pige. Mon ikke Jesper syntes det var hyggeligt at få en lille sludder for en sladder med en skøn pige...

Emma er osse et snakkehoved for tiden. Hun tier ikke stille ret længe af gangen.

Den operation skulle ikke være noget at snakke om ifølge min far, som har fået det foretaget 2 gange. Jeg mindes heller ikke, det så så slemt ud, men det er nok en god idé, at din mor tager Malucca, hvis nu... Men pøj pøj med det, sødeste.

Anmeld

21. oktober 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hej smukke. (som nu vil være endnu smukkere)

Det er SÅ dejligt at høre, at alt er super tilfredsstillende. Håber det går lige så godt til februar, men mon ikke det gør det. Jeg krydser og beder i hvert fald!!!

Og Malucca er jo en super dejlig pige. Mon ikke Jesper syntes det var hyggeligt at få en lille sludder for en sladder med en skøn pige...

Emma er osse et snakkehoved for tiden. Hun tier ikke stille ret længe af gangen.

Den operation skulle ikke være noget at snakke om ifølge min far, som har fået det foretaget 2 gange. Jeg mindes heller ikke, det så så slemt ud, men det er nok en god idé, at din mor tager Malucca, hvis nu... Men pøj pøj med det, sødeste.

Tak dit skønne kvinde menneske

Jo tror bestemt Jesper og Malucca lige fik ordnet en hel masse, med den laaaangeee og dybe samtale de havde sig

Tager nu hellere ikke den her opr. som noget særligt. Er jo opr. 18 gange i mit knæ, så mon ikke bare det her er som en lille bitte ting.

Anmeld

21. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Skønt, at den lille røver selv kunne føre ordet.............Sådan, lille frøken snakketøj.

Dejligt at hun er med rent udviklingsmæssigt, det glæder mig at høre.

Anmeld

21. oktober 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Tak dit skønne kvinde menneske

Jo tror bestemt Jesper og Malucca lige fik ordnet en hel masse, med den laaaangeee og dybe samtale de havde sig

Tager nu hellere ikke den her opr. som noget særligt. Er jo opr. 18 gange i mit knæ, så mon ikke bare det her er som en lille bitte ting.

18 gange i dit knæ??

Jo, så må det her være absolut ingenting i forhold til... Det var da voldsomt... Hvordan har knæet det så i dag?

Anmeld

21. oktober 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

18 gange i dit knæ??

Jo, så må det her være absolut ingenting i forhold til... Det var da voldsomt... Hvordan har knæet det så i dag?

Ja jeg har også fået livstids "akut" tider inden ved doktore-manden der laver det

Tja det er ikke super duper, især ikke efter den vægt-øgning mens Malucca boede i sin et værelses.

Har også problemer (altså når jeg har normal vægt) med at løbe og jeg kan ikke ligge på det knæ. (Det hæver også når jeg har højehæle på)

Men ellers er det blevet rigtig godt, i forhold til hvordan det var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.