Malucca har været på sygehuset. (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Klumpe-dumpe

idag til tjek, efter hendes episode dengang hvor hun blev (næste) kvalt og stoppede med at trække vejret.

Men da vores skønner doktor Jesper kom ind til os, skulle hun lige kikke ham an, og så skal jeg da lige love for hun fik ham fortalt hele hendes livshistorie Jo mere han kikkede på hende jo mere løftede hun (den bare) røvén og knværede løs.

Jesper forklarede endelig hvad det var de havde haft mistanke om dengang. (hjernehindebetændelse, urinvejsinfektion, elepisi<-staves?, skjult ganespaltning) Men da de havde haft det med til kongress var de kommet fra til, hun simpelthen fik spasmer i sit strobelåg, der gjorde at hun ikke kunne styre sit gylp og opkastt og derfor løb det i luftvejene. (de formoder det var pga. hendes umodenhed, samt undervægt da hun kom til verden) Det skete 1 gang på neo og MANGE gange da Malucca kom hjem. Men det skete aldrig mens hun fik sondemad. Men det var der også en lang forklaring på. (som jeg nok skal skåne jer for)

Malucca stoppede med disse "anfald" den dag hun blev 4 mdr. og fik grød for første gang. Det mener de er pga. at strubelåget er blevet stimuleret ordenligt, i det det var tykkere og ikke "bare" gled ned forbi. (en smule indviklet I know)

Men Jesper og psykologen (som lige skulle vurder om hun sådan hjernemæssigt var udviklet. tror jeg nok) mener at Malucca er en yderst veltalende ung dame, som nu er helt med. og samtidig erklærede de hende for en usædvanelig skøn og dejlig pige

Samtidig blev hun afsluttet for nu, hun skal måske tilbage, når hun bliver 4 år, hvis hun ikke har at ramt "NoRMAL" kurven, da der så skal tales om hun skal ha´væksthomoner. (idag vejede hun 5880g og målte 64&frac12

-Og ja så fik jeg lige rykket min operation frem til på torsdag

Så en skøn dag herfra.

Trine på en glad mandag.

Ps. Karina, det er ikke mælkeallergi hun har, da hun har fået komælk siden hun blev født. (prenan og nu nan1) så han mente bare det var udslæt.

-Og hvordan gik det med dig i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Jules

Hvor herligt søde Jeg har slet ikke været i tvivl om du har den dejligste pige

Hvad er det for en operation??? Det har jeg da ikke hørt noget om

Anmeld

19. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hvor herligt søde Jeg har slet ikke været i tvivl om du har den dejligste pige

Hvad er det for en operation??? Det har jeg da ikke hørt noget om

Hun er "eddermame" billigt til salg lige for tiden. Har fået at vide jeg ikke må putte hende i skakten... Men så proppen hende ind i et skabt til hun er sig selv igen, måske det er ok???

Jamen kæreste, Madam Trine skal ha´sin første skønhedesoperation  

Ej jeg skal ha´løftet øjenlåg. Noget jeg har "døjet" med længe. Men det er så overhovedet IKKE blevet bedre efter jeg kun har fået MINUS søvn siden natten til torsdag

Anmeld

19. oktober 2009

NaFe

Ihh vor dejligt a høre a lill malucca bare er i tip top....

Og så må man da lige sige held og lykke med skønhedsoperationen..hehe....

Anmeld

19. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ihh vor dejligt a høre a lill malucca bare er i tip top....

Og så må man da lige sige held og lykke med skønhedsoperationen..hehe....

*FNIS* tak din laber larve

Og Baloo siger også tak (for hun sover jo selvf. stadig IKKE, men ligger og snakker, så er ret sikker på det er det hun siger.

Anmeld

19. oktober 2009

NaFe

malucca09 skriver:

*FNIS* tak din laber larve

Og Baloo siger også tak (for hun sover jo selvf. stadig IKKE, men ligger og snakker, så er ret sikker på det er det hun siger.

Vi har vist fået os et par natteravne....Feluca gider heller ikke sove...sådan er det jo hver aften...gerne til kl 22..og ja så et par gange om natten vil hun os gerne lige fortælle et par historier.... Mens hendes mor her bare gerne vil snorke videre...

Anmeld

19. oktober 2009

oo

jeg må erklære mig fuldkommen enig med doktor Jesper og doktor Eva: Malucca Joy er en usædvanlig skøn og dejlig pige!

(og lige pludselig kan jeg huske at den norske konges bryllupstale til Mette Marit gik på ordet "usædvanlig", så jeg tænker Frøken M kan nå meget langt )

Anmeld

19. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Vi har vist fået os et par natteravne....Feluca gider heller ikke sove...sådan er det jo hver aften...gerne til kl 22..og ja så et par gange om natten vil hun os gerne lige fortælle et par historier.... Mens hendes mor her bare gerne vil snorke videre...

Siden i torsdags har den stået på faldt i søvn kl 2230. vågen kl. 02.00 "lege" til kl. 05.00. vågen igen kl. 07.

Tror det er en tiger her. Selvom MILKA lovede at sende den til Mette og ikke mig

Anmeld

19. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg må erklære mig fuldkommen enig med doktor Jesper og doktor Eva: Malucca Joy er en usædvanlig skøn og dejlig pige!

(og lige pludselig kan jeg huske at den norske konges bryllupstale til Mette Marit gik på ordet "usædvanlig", så jeg tænker Frøken M kan nå meget langt )

1000 tak

"sjovt" at du siger disse ord: så jeg tænker Frøken M kan nå meget langt.

Det var der også 3 af sygepl. der sagde til mig på neonaltal.

Anmeld

19. oktober 2009

oo

malucca09 skriver:

1000 tak

"sjovt" at du siger disse ord: så jeg tænker Frøken M kan nå meget langt.

Det var der også 3 af sygepl. der sagde til mig på neonaltal.

jaaaaa....var der en af dem der havde mørkt hår og briller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.