idag til tjek, efter hendes episode dengang hvor hun blev (næste) kvalt og stoppede med at trække vejret.
Men da vores skønner doktor Jesper kom ind til os, skulle hun lige kikke ham an, og så skal jeg da lige love for hun fik ham fortalt hele hendes livshistorie
Jo mere han kikkede på hende jo mere løftede hun (den bare) røvén og knværede løs.
Jesper forklarede endelig hvad det var de havde haft mistanke om dengang. (hjernehindebetændelse, urinvejsinfektion, elepisi<-staves?, skjult ganespaltning) Men da de havde haft det med til kongress var de kommet fra til, hun simpelthen fik spasmer i sit strobelåg, der gjorde at hun ikke kunne styre sit gylp og opkastt og derfor løb det i luftvejene. (de formoder det var pga. hendes umodenhed, samt undervægt da hun kom til verden) Det skete 1 gang på neo og MANGE gange da Malucca kom hjem. Men det skete aldrig mens hun fik sondemad. Men det var der også en lang forklaring på. (som jeg nok skal skåne jer for)
Malucca stoppede med disse "anfald" den dag hun blev 4 mdr. og fik grød for første gang. Det mener de er pga. at strubelåget er blevet stimuleret ordenligt, i det det var tykkere og ikke "bare" gled ned forbi. (en smule indviklet I know)
Men Jesper og psykologen (som lige skulle vurder om hun sådan hjernemæssigt var udviklet. tror jeg nok) mener at Malucca er en yderst veltalende ung dame, som nu er helt med. og samtidig erklærede de hende for en usædvanelig skøn og dejlig pige
Samtidig blev hun afsluttet for nu, hun skal måske tilbage, når hun bliver 4 år, hvis hun ikke har at ramt "NoRMAL" kurven, da der så skal tales om hun skal ha´væksthomoner. (idag vejede hun 5880g og målte 64½
-Og ja så fik jeg lige rykket min operation frem til på torsdag
Så en skøn dag herfra.
Trine på en glad mandag.
Ps. Karina, det er ikke mælkeallergi hun har, da hun har fået komælk siden hun blev født. (prenan og nu nan1) så han mente bare det var udslæt.
-Og hvordan gik det med dig i dag?