Nyrebækkenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2019

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Det var godt at høre. Så går det trods alt frem af 

Hun er fire. Det var så frygtelig at opleve. Det gik fra blærebetændelsen til nyrebækkenbetændelse på under en dag. :/ og det gik virkelig hurtig.. 

Ja heldigvis. Håber smerterne bliver mindre meget mindre snart. mit er kommer over længere tid  havde blærebetændelse for et par uger siden hvor jeg spiste en masse tranebær og alle symptomer forsvandt  men har stadig haft det åbenbart så det udviklede sig

puh hvor skrækkeligt. Jeg ved selv hvor ondt det gør og lå og vred mig i smerte søndag nat og grædende skreg efter smertestillende. Kan slet ikke forestille mig hvor slemt det har været for din lille pige.  

er hun blevet helt rask igen så? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2019

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Ja heldigvis. Håber smerterne bliver mindre meget mindre snart. mit er kommer over længere tid  havde blærebetændelse for et par uger siden hvor jeg spiste en masse tranebær og alle symptomer forsvandt  men har stadig haft det åbenbart så det udviklede sig

puh hvor skrækkeligt. Jeg ved selv hvor ondt det gør og lå og vred mig i smerte søndag nat og grædende skreg efter smertestillende. Kan slet ikke forestille mig hvor slemt det har været for din lille pige.  

Til en anden gang; tranebær kurerer ikke en blærebetændelse, og det er helt almindeligt, at symptomerne på blærebetændelse stopper efter et stykke tid, hvorefter det netop udvikler sig til nyrebækkenbetændelse.

så penicillin-kur til dig næste gang, inden det udvikler sig - for det gør nemlig sindssygt ondt!

god bedring :-)

Anmeld Citér

19. marts 2019

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Til en anden gang; tranebær kurerer ikke en blærebetændelse, og det er helt almindeligt, at symptomerne på blærebetændelse stopper efter et stykke tid, hvorefter det netop udvikler sig til nyrebækkenbetændelse.

så penicillin-kur til dig næste gang, inden det udvikler sig - for det gør nemlig sindssygt ondt!

god bedring :-)

Jeg har haft blærebetændelse ent hav af gangen og har altid klaret den med masser af væske og tranebær uden problemer. Men denne gang gik det galt  

men du kan tro jeg fremover tager til lægen 

tak 

Anmeld Citér

20. marts 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Jeg krydser for at det går i den rigtig retning nu.

Vi blev indlagt lørdag middag hvor hun fik penicillin som drop i tre dage. Vi blev så udskrevet om onsdagen. Hvor hun også havde det bedre. Derefter røg hun på en 10 dages kur som flydende. Hvor hun så blev rask.. Desværre var det ikke slået helt ned så en uge efter røg hun på flydende penicillin igen nu er hun heldigvis helt ovre det  

Anmeld Citér

20. marts 2019

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Jeg krydser for at det går i den rigtig retning nu.

Vi blev indlagt lørdag middag hvor hun fik penicillin som drop i tre dage. Vi blev så udskrevet om onsdagen. Hvor hun også havde det bedre. Derefter røg hun på en 10 dages kur som flydende. Hvor hun så blev rask.. Desværre var det ikke slået helt ned så en uge efter røg hun på flydende penicillin igen nu er hun heldigvis helt ovre det  

Hold da op en omgang. 

Men godt at høre at hun er ovenpå igen. 

Jeg har det også betydelig bedre idag. Dog bliver jeg hurtig træt pga antibiotikaen. Men smerterne er næsten væk 

Anmeld Citér

21. marts 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hold da op en omgang. 

Men godt at høre at hun er ovenpå igen. 

Jeg har det også betydelig bedre idag. Dog bliver jeg hurtig træt pga antibiotikaen. Men smerterne er næsten væk 

Det er godt at høre. Det kan godt tage lidt tid at komme sig helt efter sådan en tur  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.