I biografen til halv pris på søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

oo

kitty skriver:

Jeg prøvede lige at bestille til søndag, og der er åbenbart også halv pris på den film vi vil se, så nu skal vi også i biffen!

lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

MM1987

Så har vi da også lige bestilt bio billetter til på søndag...

Tak for tippet...

Anmeld

19. oktober 2009

otlitrom

nej jeg har heller ikke læst bøgerne, men det har jeg nu heller ikke nogen planer om jeg får ALTID bøger, det er det eneste jeg blir VIRKELIG glad for, sådan har det været siden jeg var 7 år. Søren er heldigvis rigtig god til at finde alle de sjældne bøger i antikvariater rundt omkring han er guld værd!

Det er lige min type bog, tror jeg.. Jeg elsker at slå hovedet fra og ikke tænke på anatomi og medicin, men bare få lidt blod og vold uden at skulle tænke på, hvordan de skal lappes sammen Ellers læser jeg meget forskelligt.. Men studiet fylder desværre det meste!

Min gudfar har gvet mig bøger, siden jeg blev født.. Da jeg var lille synes jeg det var kedeligt, men nu glæder jeg mig hvert år til at se, hvilken bog han har fundet..

Anmeld

19. oktober 2009

oo

kitty skriver:

Det er lige min type bog, tror jeg.. Jeg elsker at slå hovedet fra og ikke tænke på anatomi og medicin, men bare få lidt blod og vold uden at skulle tænke på, hvordan de skal lappes sammen Ellers læser jeg meget forskelligt.. Men studiet fylder desværre det meste!

Min gudfar har gvet mig bøger, sig jeg blev født.. Da jeg var lille synes jeg det var kedeligt, men nu glæder jeg mig hvert år til at se, hvilken bog han har fundet..

ja, mit studie fylder også det meste - men jeg læser heldigvis litteraturvidenskab, så jeg har en rigtig god undskyldning for at begrave mig i gode bøger

Anmeld

19. oktober 2009

Pige2009

Tjuhl skriver:

får ALTID bøger, det er det eneste jeg blir VIRKELIG glad for, sådan har det været siden jeg var 7 år. Søren er heldigvis rigtig god til at finde alle de sjældne bøger i antikvariater rundt omkring han er guld værd!

Lyder godt med biffen søndag.

Jeg har det ellers nøjagtigt som dig. Elsker bøger, og jeg kan vade i timevis i et antikvariat. Han er nu fantastisk ham din Søren med at finde alle de bøger til dig Har i en del år ledt med lys og lygte efter en 1. udgave af Herman Bangs Tine, da bogen betyder noget helt specielt for mig, men desværre uden held. Så sig til, hvis i skulle falde over den!

Linda 41+2, som læser fuldstændig uhæmmet nu.

Anmeld

19. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kunne da være at man skulle smutte en tur i biffen søndag

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Tak for tippet  Har lige bestilt billetter til pigen der legede med Ilden i Cinemaxx! Glæder mig til at se den!

Kan anbefale Op med dansk tale uden 3D (kan godt være den også er god i 3D, jeg får bare hovedpine af det, så syntes at 1 time og 40 min. var lidt lang tid med de dumme briller på). Virkelig sjov og dejlig film! Jeg tudede flere gange  Men kunne godt mærke at det var lidt værre end normalt pga. hormoner, haha!

Anmeld

20. oktober 2009

mor-til-vanessa

Tjuhl skriver:

jeg ville bare lige oplyse alle om, at de danske biografer for første gang afholder "den store biografdag". Det sker nu på søndag og betyder at man kan komme i biffen til halv pris i hele danmark. vi har allerede bestilt vores billetter

nice nok. også lang tid siden jeg har været i biffen. takker

Anmeld

20. oktober 2009

ekzunz

Super - tak for tippet.

Nu skal vi alle 7 ind og se OP i Cinemaxx.

Det er jo vildt at vi alle kan komme i biffen for kun 245 kr!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.