I biografen til halv pris på søndag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

oo

jeg ville bare lige oplyse alle om, at de danske biografer for første gang afholder "den store biografdag". Det sker nu på søndag og betyder at man kan komme i biffen til halv pris i hele danmark. vi har allerede bestilt vores billetter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

jeg ville bare lige oplyse alle om, at de danske biografer for første gang afholder "den store biografdag". Det sker nu på søndag og betyder at man kan komme i biffen til halv pris i hele danmark. vi har allerede bestilt vores billetter

Hvor godt Må jeg da lige have taget en kigger på, så kunne det jo nemt være at kæresten og jeg skulle lave en hyggetur, med bio og hvad der dertil hører.

Hvor dejligt du delte det med os, Tjhul

Anmeld

19. oktober 2009

otlitrom

Tjuhl skriver:

I vores bio har de vist kun valgt én film og én forestilling ud, som man kan se til det tilbud.. Det synes jeg ikke er noget særligt!

Men hvilken film skal I se? Vi ville gerne se "Ved Verdens Ende"

Anmeld

19. oktober 2009

oo

- skriver:

hvor kan man læse om det?

Har lige kigget på vores bio´s hjemmeside men kan ikke finde noget?

jeg læste det på eb.dk faktisk , der står heller ikke noget inde på svendborg biffens hjemmeside, men da jeg havde bestilt billetterne kunne jeg se, at de kun trak for en billtes pris

Anmeld

19. oktober 2009

oo

kitty skriver:

I vores bio har de vist kun valgt én film og én forestilling ud, som man kan se til det tilbud.. Det synes jeg ikke er noget særligt!

Men hvilken film skal I se? Vi ville gerne se "Ved Verdens Ende"

vi skal se "pigen der legede med ilden". jeg syntes egentlig ikke der går noget specielt spændende i biffen for tiden, men så lejede Søren den første i trilogien for nogle uger siden, og jeg må indrømme at jeg forelskede mig vildt og blodigt i filmversionen af Lisbeth Salander, så nu blir det den. og så glæder jeg mig til at se nogle kvindehadere og mandschauvinister få tæsk (jeg har et par på en liste herhjemme der fortjener ca samme tur)

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

Nej hvor godt! Det er 100 år siden jeg har været i biffen

Anmeld

19. oktober 2009

otlitrom

Tjuhl skriver:

vi skal se "pigen der legede med ilden". jeg syntes egentlig ikke der går noget specielt spændende i biffen for tiden, men så lejede Søren den første i trilogien for nogle uger siden, og jeg må indrømme at jeg forelskede mig vildt og blodigt i filmversionen af Lisbeth Salander, så nu blir det den. og så glæder jeg mig til at se nogle kvindehadere og mandschauvinister få tæsk (jeg har et par på en liste herhjemme der fortjener ca samme tur)

Den er rigtig god, så glæd dig!

Jeg har endnu ikke læst bøgerne, hvilket jeg er lidt flov over.. Men så er der noget jeg kan ønske mig i julegave.. IGEN.. har en familie og en kæreste som absolut ikke giver bøger "for det er ikke rigtige gaver"... Men det vil jeg nu 10 gange hellere have end en blender.. (Undskyld far Og nej, han er ikke på baby.dk. hihi )

Anmeld

19. oktober 2009

oo

kitty skriver:

Den er rigtig god, så glæd dig!

Jeg har endnu ikke læst bøgerne, hvilket jeg er lidt flov over.. Men så er der noget jeg kan ønske mig i julegave.. IGEN.. har en familie og en kæreste som absolut ikke giver bøger "for det er ikke rigtige gaver"... Men det vil jeg nu 10 gange hellere have end en blender.. (Undskyld far Og nej, han er ikke på baby.dk. hihi )

nej jeg har heller ikke læst bøgerne, men det har jeg nu heller ikke nogen planer om jeg får ALTID bøger, det er det eneste jeg blir VIRKELIG glad for, sådan har det været siden jeg var 7 år. Søren er heldigvis rigtig god til at finde alle de sjældne bøger i antikvariater rundt omkring han er guld værd!

Anmeld

19. oktober 2009

otlitrom

Jeg prøvede lige at bestille til søndag, og der er åbenbart også halv pris på den film vi vil se, så nu skal vi også i biffen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.