Feber og mørk rundt om øjnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2019

Camillos

Lisette W skriver:

Han har haft feber mange gange men han har aldrig haft ondt i øjnene før og de har ikke været hævet før.

Han er ret utilpas men han ligger ikke slapt hen og jeg kan godt på vand og lidt mad i ham. 

Årh... Synes det virker mærkeligt med så hævede øjne og ondt i dem..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2019

Abracadabra

Jeg ville holde ham på fast Panodil og rigelige mængder is.

Jeg har lige selv haft influenza, det er rædsomt. Jeg overlevede på Panodil, ibuprofen og mørke.

Anmeld Citér

5. marts 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke ringer til lægen? Han skal da tjekkes når han fortsat har så høj feber. Så må du tage baby med 

Anmeld Citér

5. marts 2019

LSS

CKJ skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke ringer til lægen? Han skal da tjekkes når han fortsat har så høj feber. Så må du tage baby med 

Enig her. Til T’s, hvis du kan tage din mand til læge, kan du også tage din søn til læge. Jeg synes det virker som om det er et problem ift at komme frem og tilbage. Men det løser man jo altid. 

Anmeld Citér

5. marts 2019

Meyer

Profilbillede for Meyer
LSS skriver:

Enig her. Til T’s, hvis du kan tage din mand til læge, kan du også tage din søn til læge. Jeg synes det virker som om det er et problem ift at komme frem og tilbage. Men det løser man jo altid. 

Prøv at læse hvad ts skriver, hun havde ham med til lægen, da manden var afsted. 

Anmeld Citér

5. marts 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ
Meyer skriver:

Prøv at læse hvad ts skriver, hun havde ham med til lægen, da manden var afsted. 

Det ser jeg - men det var jo ikke en tid til sønnen. Og som jeg læser det, var øjnene ikke hævede der. Men det er de nu.

Anmeld Citér

5. marts 2019

LSS

Meyer skriver:

Prøv selv at læs. Hun skriver jo blandt andet at hun ikke kunne se hvordan hun skulle komme frem osv. 

Anmeld Citér

5. marts 2019

Lisette W

CKJ skriver:

Jeg tog ham til læge mandag og ringede igen i dag til lægen. Lægen mener det er en virus og vi skal se tiden an.

Anmeld Citér

5. marts 2019

Lisette W

CKJ skriver:

Det ser jeg - men det var jo ikke en tid til sønnen. Og som jeg læser det, var øjnene ikke hævede der. Men det er de nu.

Jeg har sendt billede til lægen og vi talte om det i dag og han mener stadig det er en virus men bliver det ved skal jeg ringe igen torsdag.

Anmeld Citér

5. marts 2019

Lisette W

LSS skriver:

Problemet var at tage til vagtlægen sent søndag aften alene med to trætte små børn og risikere at side der i 2 timer eller længer.. Jeg valgte derfor at tage ham med mandag morgen hvor vi i forvejen havde en tid ved egen læge til min mand. Jeg sov ikke den nat men overvågede ham, for var hans tilstand blevet dårligere havde jeg selvfølgelig taget af sted.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.