Tage fri eller med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2019

Anonym trådstarter

Din paphat af en kæreste må naturligvis tage nogle timer fri eller en halv fridag når det nu er så specielle omstændigheder. Langt ude at han pr definition bare forventer du slæber barnet med. 

H*n har været med de andre gange fordi mødet har ligget sådan at h*n kunne tilbringe tiden med mine forældre eller svigerforældre (der alle bor mindre end 30 minutter fra statsamtet) men denne gang har de selv andre planer, så er der ikke nogen til at passe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

H*n har været med de andre gange fordi mødet har ligget sådan at h*n kunne tilbringe tiden med mine forældre eller svigerforældre (der alle bor mindre end 30 minutter fra statsamtet) men denne gang har de selv andre planer, så er der ikke nogen til at passe.

Det er da også fint hvis du har fået det til at flaske sig når barnet er med. Men jeg synes stadig det er ret vildt at din kæreste bare forventer det. 

Anmeld Citér

26. februar 2019

Tommelise

Din kæreste må på banen og spørge, om han kan få fri et par timer før, så han kan tage sig af jeres barn.

Du skal til møde i Statsamtet - ikke på café med en veninde.

Anmeld Citér

26. februar 2019

årgang84

Profilbillede for årgang84

Mødet er varslet i okay tid = han har tid nok til at spørger tidligere fri og arbejde den ekstra tid ind inden . 

Anmeld Citér

27. februar 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Nu har du skrevet, at du forventede at han ville tage før fri. Men er det noget i har snakket om?? For hvis du plejer at tage barnet med, så er det vel klart at han forventer at du gør det igen. 

Anmeld Citér

27. februar 2019

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Nu har du skrevet, at du forventede at han ville tage før fri. Men er det noget i har snakket om?? For hvis du plejer at tage barnet med, så er det vel klart at han forventer at du gør det igen. 

hvis det er sådan det lyder, så har jeg formuleret mig forkert.

Min kærestes måde at kommentere på at h*n skulle med igen lød så meget som en selvfølge, og da det ikke er så længe siden at vi havde problemer, ville jeg ikke risikere endnu flere diskussioner unødigt.

Jeg valgte derfor at høre med jer, der hverken kender mig, min kæreste eller eks for at se om det virkelig var en selvfølge at jeg skulle tage barnet med mig og spørge enten mine forældre eller svigerforældre om at tage fri i de timer, eller om jeg godt kunne tillade mig at sige til min kæreste at han måtte bede om tidligere fri - eller lave en aftale med familie/venner/naboer om at hente barnet - mens jeg er væk.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.