De findes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

FYI - sprøjteorgasmer er tis...

Ja, blandt andet. Og? 

FYI - den der penis, de fleste kvinder kan lide at nusse, sutte på og kæle med, bruges også til urinering. (Deraf kælenavnet “tissemand&rdquo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan får du sprøjte orgasme til at ske ?

Det er en sjov historie. Min mand og jeg var i noget så frækt som LIDL sidste lørdag og faldt over et massageapparat til 500 kroner. Altså mest tiltænkt mine tilbagevendende myoser i nakken og et akut hold i skulderen. Men det kan også andre ting og sager 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym

De findes jo ikke. 

Vær nu ærlige. 

Og hvor fanden er det g-punkt alle snakker om 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

De findes jo ikke. 

Vær nu ærlige. 

Lover for de gør. Men det kræver en MEGET sexuelt givende mand at få dem.

Min mand giver dem som perler på en snor. Hver fiber i min krop vibrerer. Men ingen anden har kunnet det.

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

De findes jo ikke. 

Vær nu ærlige. 

Jeg har prøvet det. Men jeg kan berolige dig med at det altså ikke et alle kvinder der får orgasme bare fordi de sprøjter for mig gør det INGENTING, jeg mærker det ikke engang og jeg kender flere hvor det er på samme måde. 

G punkts orgasmer er det vidst nok faktisk et flertal af kvinder der ikke kan få. Og slet ikke alene ved stimulans indvendigt. Igen, jeg kan tage mig selv som eksempel, jeg kan kun komme når jeg stimulerer Klitten imens. Det bliver mere intenst hvis der er penetration imens, men det kan ikke ske uden at jeg hjælper til. 

Og jeg har brugt maaaaaaange timer både alene og med partnere for at knække koden. Sker ikke. Men jeg er heldigvis også ganske godt tilfreds alligevel jeg kan sagtens få mega intense orgasmer på den anden måde. De der hvor man glemmer tid og sted og alle hæmninger imens 

Anmeld Citér

11. marts 2019

Anonym

11. marts 2019

BenjaminCondomcity

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.