De findes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
16 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2019

Anonym trådstarter

Efter mange års seksuel erfaring og skønne oplevelser har jeg nærmest tilfældigt fundet ud af, at sprøjteorgasmer virkelig findes! Nogen måtte jeg dele det med, udover min mand. Det blev jer. Huha! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2019

Anonym

Ja, det gør de skam. Jeg er ikke en fan. Jeg synes at det er ubehageligt (gør ikke ondt eller noget, synes bare ikke at det er rart) og det "sviner". Men min mand er stor fan af at få det til at ske 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Efter mange års seksuel erfaring og skønne oplevelser har jeg nærmest tilfældigt fundet ud af, at sprøjteorgasmer virkelig findes! Nogen måtte jeg dele det med, udover min mand. Det blev jer. Huha! 

Uhh hvor jeg kender den glæde du sætter op. Jeg havde det ligesådan da det lykkedes mig første gang. Men også bare en almindelig orgasme. Den har jeg kun kunnet give mig selv. Indtil ror ganske nyligt da min kæreste knækkede koden. Halleluja 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan får du sprøjte orgasme til at ske ?

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan får du sprøjte orgasme til at ske ?

Jeg tillader mig lige at svarer da det jo er forskelligt fra kvinde til kvinde. 

Hos mig ser de ved konstant tryk/sug på klitoris samtidig med at jeg spænder i underlivet. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Hos langt de fleste sker det ved stimulering af G-punktet.

Anmeld Citér

24. februar 2019

sandramor

Ved mig sker det når kæresten stimulere mit g punkt  og ja holy Moses det sviner hvis man virkelig sprøjter

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Det er bare toppen af proppen at få sådan en omgang der ender i et sprøjt 

Jeg elsker min mand kan det  

Anmeld Citér

24. februar 2019

Fitmommyherning

Ved mig sker det ved alt.

klitoris stimulans.

g punkt

sex.

ja der skal ingenting til

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

FYI - sprøjteorgasmer er tis...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.