Konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2019

Carina:-)

Ena skriver:

Til samtlige konfirmationer, jeg har været til, har der været både taler og sange. Og jeg bevæger mig ellers ikke i specielt traditionsbundne miljøer 

Vi slipper nok heller ikke for en sang eller t.Især farmor har en stor kærlighed til at skrive sange om lammeskyer ,og bløde børnebørn og det skal hun da have lov til selv om alle andre sukker indeni når hende sange med 10 plus vers  - Og hvor der min 2 steder er et punkt hvor det ikke passer sammen så alle lige står og hakker 2 sekunder ,inden sangen går igang igen -deles rundt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Vi skal holde i år... og vi holdte sidst for 5 år siden... og vi gør det lidt som sidst... 

Vi er heller ikke til suppe steg og is.. Så ingen forret, men tag selv bord.. denne gang har knægten valgt kineserbuffet og is med pandekager, så det får han... så sætter vi et diskotek op, da min mand har sådan et..han lavet hans gamle disko fra hans ungdom klar, da datteren skulle konfirmeres og vi festede til kl 4... den store elsker vores fester, som hun siger, at folk går ikke hjem og det elsker hun.. det er meget uformelt her... knægten er ligeglad med fest, som sådan ... han er gamer dreng, så det er hele hans verden... men jeg regner da stærkt med at vi holder tale til ham.. og hvad vi ellers kan finde på. Det synes jeg er vigtigt, selvom vi holder en uformel fest.. 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Carina:-)

MVM skriver:

Vi skal holde i år... og vi holdte sidst for 5 år siden... og vi gør det lidt som sidst... 

Vi er heller ikke til suppe steg og is.. Så ingen forret, men tag selv bord.. denne gang har knægten valgt kineserbuffet og is med pandekager, så det får han... så sætter vi et diskotek op, da min mand har sådan et..han lavet hans gamle disko fra hans ungdom klar, da datteren skulle konfirmeres og vi festede til kl 4... den store elsker vores fester, som hun siger, at folk går ikke hjem og det elsker hun.. det er meget uformelt her... knægten er ligeglad med fest, som sådan ... han er gamer dreng, så det er hele hans verden... men jeg regner da stærkt med at vi holder tale til ham.. og hvad vi ellers kan finde på. Det synes jeg er vigtigt, selvom vi holder en uformel fest.. 

Fantastisk - lige en fest efter mit hovede 

Anmeld Citér

24. februar 2019

Anonym

Jeg var til en  konfirmation i 18  Der var både taler og sange jeg skal ikke gøre mig klog på hvad der er normalt efterhånden de to der blev konfirmeret var super glade for alle talerne og  sangene. Gør det du føler er rigtig 

Anmeld Citér

24. februar 2019

migxher

Den sidste konfirmation jeg var til for 3 år siden var der 1 enkelt tale fra barnets forældre, 1 sang og 1 sang mere fra bedsteforældrene. Derudover havde hans ældre søskende lavet en quiz som forældrene skulle svare på med en lille straf hvis de svaret forkert og så var der noget billede show halløj med billeder fra barndommen.

Du kender dit barn bedst og ved hvad han kan lide, lyt til det frem for hvad der er "in" . 

Personligt så synes jeg sange til de samme gamle genbrugte melodier er kedeligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.