Ingen lyst til sex - overhovedet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2019

Anonym

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2019

Anonym

Øhhh hvorfor skrive anonymt. Når du har spammet flere indlæg med reklame for dit firma nu efterhånden 

Anmeld Citér

21. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øhhh hvorfor skrive anonymt. Når du har spammet flere indlæg med reklame for dit firma nu efterhånden 

Øh hvad? Jeg har da overhovedet ikke spammet noget som helst. Jeg har reklamer fra Lidl og ekko sko- jeg ved ikke hvilke reklamer du får, men de er ihvertfald ikke fra mig. Men hvis du kan fortælle mig hvilket firma jeg åbenbart skal have er jeg da meget interesseret. Jeg er folkeskolelærer, så hvis du bliver spammet med reklamer fra billedkunst i 4.klasse, ja så ville jeg da alligevel undre mig..

Anmeld Citér

21. marts 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Øh hvad? Jeg har da overhovedet ikke spammet noget som helst. Jeg har reklamer fra Lidl og ekko sko- jeg ved ikke hvilke reklamer du får, men de er ihvertfald ikke fra mig. Men hvis du kan fortælle mig hvilket firma jeg åbenbart skal have er jeg da meget interesseret. Jeg er folkeskolelærer, så hvis du bliver spammet med reklamer fra billedkunst i 4.klasse, ja så ville jeg da alligevel undre mig..

Muligvis ikke dig der bliver henvist til.

Anmeld Citér

21. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ikke dig der hentydes til. Opslaget er ændret der refereres til. Det står kun som prikker nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.