Piger hjælp mig. Totalt tabu problem, men efter jeg har fået mit andet barn for 1,5 år siden har jeg totalt mistet min lyst til sex. Den har aldrig været enormt stor, men nu er den fuldstændigt forsvundet. Jeg elsker min mand, og for ham er det et stort problem at jeg ikke har lyst. Han spørger dagligt efter et blowjob, og et eller andet sted, tror jeg det er i protest/frustration at han gør det fordi han lyst stadig er intakt. Det fylder meget og er virkeligt et problem for vores samliv.
Har forsøgt at gøre det helt mekanisk, og tvinge mig selv til det, men det virker på en måde så frastødende, og hjælper ihvertfald ikke på lysten.
Selv tænker jeg at den naturlige forklaring skal findes i at jeg har haft en del at se til. At blive mor igen, starte på nyt arbejde, have nye rutiner, og så faktisk finde mit drømmejob og skifte til det. Tænker jeg har haft så meget at se til at jeg ikke har ro til at mærke mig selv og min krop.
Vi har snakket om det ti tusinde gange og lavet strategier for at starte op med bare at kysse og kramme noget mere, nusse og være nærværende og så skrue op efterhånden som lysten meldte sig. Men INTER sker.
Hvad tænker I jeg skal gøre? Håber I har nogle gode råd..
Anmeld
Citér