Ny fyr efter et traumatiserende forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2019

Tommelise

Nelli86 skriver:

Din besked gik lige i hjertet 

Alt det du skriver har min underbevidsthed længe prøvet at råbe op omkring. Jeg har bare ikke lyttet til min mavefornemmelse fordi jeg har været vant til at ignorere den igennem 2 år. SLUT! Jeg skal tilbage til den glade kvinde jeg var før og som ikke var så nem at vælte. 

Jeg har aftalt at vi skal snakke sammen her lidt senere min flirt og jeg og så lukker jeg ned og fokuserer på mig selv fremadrettet. Og du understøtter alt det jeg godt har vidst inderst inde og det er en kæmpe hjælp lige nu. Tak 

Ja, nogle gange kommer underbevidstheden med nogle advarselssignaler, som man ikke lytter til.

Lige nu føler du dig dum, men det er vigtigt, at du forstår, at det her faktisk ikke handler om dig. Det handler om den måde, din eks "arbejder" på. Han har fundet en lille svaghed hos dig - måske et lidt lavt selvværd.

Det, der er sket for dig, kan ske for selv den mest intelligente, veluddannede kvinde. Det handler ikke om dumhed og intelligens.

Det kan ske for en kvinde, der har haft en helt almindelig opvækst.

Når du engang får lidt overskud, så prøv at læse om psykopati, narcissisme  og om såkaldte følelsvampyrer.

Mange mennesker tror, at det er nemt at spotte en psykopat, og at det kun er rockertyper og den slags.

Jeg tror ikke, dem der kalder dig virkelighedsfjern, og hvad du ellers bliver kaldt, for alvor ved, hvordan den slags mennesker arbejder.

De er fantastiske skuespillere, meget charmerende og har ingen empati. De bruger andre mennesker.

Nogle af de største psykopater, der findes, er dem i jakkesæt - altså rundt om på chefgangene. Virkelig mange psykopater er chefer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2019

Mullemee

Nelli86 skriver:

Hej skønne kvinder 

For ikke så længe siden lavede jeg et opslag og jeg tog de mange gode råd til mig og har forladt min eks da han var direkte usund for mig. Tak for jer der skrev, det betyder mere end i aner med den støtte 

Nå men.. sagen er den at jeg har mødt en ny sød fyr. Han er eftertænksom, varm, sjov og rummelig. Han er 45 år og jeg er 32 så han har lige mere travlt end mig da han gerne vil have flere børn, da han kun har et barn. Jeg har dog ikke så travlt og føler st han presser lidt på ind imellem. Men som sagt, så har vi det rigtig godt sammen. Dog er vores sex noget skævt og føler akavet.. ved ikke om det er mig fordi jeg ikke kan give mig helt hen endnu pga følelser for min eks som ikke er helt væk endnu. Men jeg vil gerne prøve at få det til at fungere med ham den nye da han er helt modsat min eks og mere sund for mig. Men han er selvfølgelig heller ikke perfekt. Nogle gange taler han meget om kvinders udseende og virker meget visuel. Det kan nogle gange godt gøre mig mig lidt usikker selvom det er noget pjat. Han fortæller også gladeligt om hans eks’er ig den anden aften fortale han at hende han har barn med havde meget lange skamlæber og hvordan han syntes det var lidt frastødende til tider. Wtf, tænkte jeg bare!! Jeg kunne ikke finde på at fortælle om mine eks kæresters kønsdele, synes det er meget usmageligt. Eller er det bare mig?! Jeg overvejer nogle gange at afslutte forholdet da han tit sårer mig med hans udtalelser.. jeg er opdraget med masser af pli så jeg bliver direkte chokeret og frastødt ind imellem. I dag fik han også sagt noget jeg blev ked af. Han havde et misbrug da hans datter kom til verden og konfronterede hans datters mor med det og hun kyldede ham ud. Han fortæller at han fortrød at have fortalt hende det fordi det ødelagde alt. Det synes jeg ikke var rart at høre for mig som den nye kvinde i hans liv. Piger er jeg for fordømmende? Jeg ved det ærlig talt ikke. 

Det skal også nævnes at han altid har været meget rodløs og han lavet mange dumme ting. Blandt andet været i swingerklub, haft 3-kanter og været med ludere mange gange, men som han selv siger.. det er fortid og ikke et behov han længere har. Han siger tilmed at hvis ikke jeg vil ham så vil han gå tilbage til hans gamle livsstil hvilket var med druk og stoffer for så kunne det hele være lige meget. Det synes jeg ikke virker særligt voksent. Men igen.. måske det er mig der er for fordømmende.. og sådan har jeg ikke lyst til at være. Hvad tænker i om det? Er det mig der er for meget? 

Han lyder ikke som far-potentiale. Jeg ville skynde mig væk. 

Og nej, det er totalt no-go at fortælle intime detaljer om sine tidligere kærester. Hvad kommer han så til at fortælle om dig til den næste? Ud med ham. Og "once a cheater - always a cheater". Husk det.

Jeg synes du skulle prøve at være dig selv lidt. Finde dine egne ban uden en kæreste. Lev dit liv med fokus på dig selv. 

Anmeld Citér

6. februar 2019

kajs1512

Puha søde dig! Det hele lyder på flere punkter som min egen historie. 

Hvor er det dejligt at høre, at du er kommet væk og nu vil fokusere på dig selv og din healing. For du skal heale efter det du har været ude for!

Jeg selv brugte 2-3 år, men nu er jeg sammen med den skønneste mand, som respekterer og elsker mig lige som jeg er og som jeg fortjener! Og selv efter så mange år, kan jeg stadig have perioder -eller små episoder - hvor eks'ens "ord" stadig dukker op i mit hoved. Om det nogensinde går væk er jeg ikke sikker på, men det bliver mindre og mindre.

Jeg ønsker dig al held og lykke fremover, du kan komme ud på den anden side med hårdt arbejde!

Anmeld Citér

6. februar 2019

Nelli86

Mullemee skriver:

Han lyder ikke som far-potentiale. Jeg ville skynde mig væk. 

Og nej, det er totalt no-go at fortælle intime detaljer om sine tidligere kærester. Hvad kommer han så til at fortælle om dig til den næste? Ud med ham. Og "once a cheater - always a cheater". Husk det.

Jeg synes du skulle prøve at være dig selv lidt. Finde dine egne ban uden en kæreste. Lev dit liv med fokus på dig selv. 

Nej han er også røget ud til højre. Han tog det mindre pænt men jeg kan mærke nu at det var det helt rigtige at gøre.. jeg føler ro indeni, selvom jeg dog ligger med influenza 

Han virker nemlig ikke særligt pålidelig og sympatisk og jeg skal ikke have en mand til st gå rundt og fortælle intime ting om mig til andre. Nixen biksen 

Og tak for dit dejlige råd 

Anmeld Citér

6. februar 2019

Nelli86

kajs1512 skriver:

Puha søde dig! Det hele lyder på flere punkter som min egen historie. 

Hvor er det dejligt at høre, at du er kommet væk og nu vil fokusere på dig selv og din healing. For du skal heale efter det du har været ude for!

Jeg selv brugte 2-3 år, men nu er jeg sammen med den skønneste mand, som respekterer og elsker mig lige som jeg er og som jeg fortjener! Og selv efter så mange år, kan jeg stadig have perioder -eller små episoder - hvor eks'ens "ord" stadig dukker op i mit hoved. Om det nogensinde går væk er jeg ikke sikker på, men det bliver mindre og mindre.

Jeg ønsker dig al held og lykke fremover, du kan komme ud på den anden side med hårdt arbejde!

Årh ha, det kender jeg bare alt for godt, det med de tilsvinede ord. Jeg har aldrig gået så grimme ord med på vejen som i tiden med min eks. Av av. Men jeg er ved at få det vendt.. det er ham der er noget i vejen med, ikke mig 

Og dejligt at høre at lykken kom din vej og at du fandt en sød mand som behandler dig med respekt.. de hænger ikke altid på træerne de søde og gode mænd, men jeg ved efterhånden hvad jeg skal kigge efter samt gå langt udenom 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.