Nelli86 skriver:
Din besked gik lige i hjertet 
Alt det du skriver har min underbevidsthed længe prøvet at råbe op omkring. Jeg har bare ikke lyttet til min mavefornemmelse fordi jeg har været vant til at ignorere den igennem 2 år. SLUT! Jeg skal tilbage til den glade kvinde jeg var før og som ikke var så nem at vælte.
Jeg har aftalt at vi skal snakke sammen her lidt senere min flirt og jeg og så lukker jeg ned og fokuserer på mig selv fremadrettet. Og du understøtter alt det jeg godt har vidst inderst inde og det er en kæmpe hjælp lige nu. Tak 
Ja, nogle gange kommer underbevidstheden med nogle advarselssignaler, som man ikke lytter til.
Lige nu føler du dig dum, men det er vigtigt, at du forstår, at det her faktisk ikke handler om dig. Det handler om den måde, din eks "arbejder" på. Han har fundet en lille svaghed hos dig - måske et lidt lavt selvværd.
Det, der er sket for dig, kan ske for selv den mest intelligente, veluddannede kvinde. Det handler ikke om dumhed og intelligens.
Det kan ske for en kvinde, der har haft en helt almindelig opvækst.
Når du engang får lidt overskud, så prøv at læse om psykopati, narcissisme og om såkaldte følelsvampyrer.
Mange mennesker tror, at det er nemt at spotte en psykopat, og at det kun er rockertyper og den slags.
Jeg tror ikke, dem der kalder dig virkelighedsfjern, og hvad du ellers bliver kaldt, for alvor ved, hvordan den slags mennesker arbejder.
De er fantastiske skuespillere, meget charmerende og har ingen empati. De bruger andre mennesker.
Nogle af de største psykopater, der findes, er dem i jakkesæt - altså rundt om på chefgangene. Virkelig mange psykopater er chefer.