Jeg er så ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2019

Anonym

Jeg har ikke lige læst de tidligere kommentarer. Jeg ville bare lige fortælle dig at herhjemme skændes vi også. Og jeg bliver også ked af det. Så ked af det at jeg føler vi er dårlige for hinanden. Men vi ender nu altid med at holde om hinanden når vi går i seng. Det er nok lidt en regel jeg har, at man ikke må gå sur i seng. Vi kan nemt have et kæmpe skænderi ugentligt. Men jeg esker ham og i løbet af få uger føder jeg vores 2. barn.

Jeg ville ikke være lykkelig uden ham. jeg er vokset op på landet i Jylland, han er vokset op i en storby på Sjælland. Vi er selvsagt meget forskellige men også meget ens. Og det kan give skænderier af og til.

Min kæreste spiller ikke computer. Men hvis han bare skred hen til sin computer når jeg græder, så var jeg gået hen og hevet stikket til internettet ud og så havde jeg gemt det, og sagt at han først får det tilbage når han har snakket med mig og gjort mig okay igen. 

Hvis din kæreste altid har spillet PC kan du ikkr rigtigt brokke dig over det nu. Jeg valgte aktivt en fyr der IKKE spillede computer eller consol. Men i kan godt lave en aftale om skærmtid hjemme hos Jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.