Anonym skriver:
Hej piger sagen er den jeg sidder her endnu en aften og er ked af det....
jeg er slet ikke lykkelig mere i mit parforhold vi har været sammen i 5 år og jeg føler virkelig jeg er et dårligt menneske... vi har 2 drenge 1 på 3 år og nr 2 på 10 måneder
vi skændes flere gange om måneden. Primært fordi han altid sidder på sin computer hver dag Hardange grunde til jeg er så træt i det forhold her.
1. Vi laver ikke noget sammen
2. Han hjælper ikke til med det huslige i weekenderne og slet ikke i hverdagene sætter sig som regel nede ved sin computere og det ender med jeg bliver skide hamrende frustreret
3. Vi laver aldrig noget sammen, ser tv osv som alm kærester vil gøre det
4. Han bære mega meget nag over gamle ting som i min verden er ude fordi vi har talt om det og så er jeg typen der kommer videre ellers forventer jeg han kommer og taler med mig hvis der er behov for det
og jeg kunne nok finde mange andre grunde
nu sidder han nede ved sin computer endnu engang efter et skænderi jeg sidder her og er så ked af det og ville ønske jeg havde nosser nok til Pakke mine ting og tage væk i flere dage
havde jeg råd til et fedt hotel ophold havde jeg gjort det!
jeg aner ikke hvad jeg skal gøre lytter jeg til mit hjerte ved jeg jo at jeg elsker ham rigtig højt men min fornuft siger mig at det ville være bedst for mig og ikke minde mine 2 små drenge at mor og far bare ikke skal være sammen mere og få det bedste ud af det på den måde min frygt er bare det der med ar skulle starte helt forfra med nyt hjem og nye møbler aner ikke hvordan det skal kunne lade sig gøre
jeg er virkelig i vildrede jeg ved godt i ikke kan fortælle hvad jeg skal gøre men jeg tager rigtig gerne imod gode råd på vejen eller lignende fordi jeg er så ked af det og føler mig så alene i verden lige nu 

Hej 
Jeg vil starte med at fortælle dig, at du på ingen måde er alene om, at have det sådan.
Min historie minde meget om din.
Vi har været sammen i 8,5 år, har to piger på 1,5 og 4,5 år.
Vi har siden vores første datter haft en del diskussion om det praktiske. Han er også gamer og meget asocial. Det har fyldt noget, da vi blev forældre for det er først der, der rigtig bliver stillet krav til en.
Efter vi blev forældre anden gang har vi været virkelig pressede. Både på det praktiske og på parforholdet. Vores nummer to har været meget mor pige og har kun ville mig - hverken far, bedsteforældre eller andre har kunne komme i nærheden af hende. Det er først kommet efter hun blev 14-15 mdr.
Vi er godt på vej igennem krisen nu. Den har stået alvorligt på siden oktober 2017.
Det der har hjulpet os er, at vi har en uskreven regel, der hedder at vi ikke må gå fra hinanden før den mindste var to. Derudover har ingen af os været i tvivl om vores kærlighed til hinanden.
Vi startede i oktober november 2018 op på et forløb gennem kommunen som hedder noget med børns trivsel. Det er en fra kommunen der kommer hjem til os uden børnene er hjemme. Vi tager forskellige områder op. Det har virkelig været en øjenåbner.
Derudover er jeg blevet bedre til at slappe lidt mere af i forhold til det praktiske. Det hele behøver ikke være perfekt altid. Mænd ser bare ikke det samme som os.
Derudover forsøger vi at have en hygge aften i ugen. Det knytter os også tættere sammen.
Du er velkommen til at sende en pb, hvis det er.
Det er ikke altid en god løsning bare at gå hver til sit. Specielt ikke hvis i elsker hinanden.
Det er i mine øjne lidt den nemme løsning. ❤️