Tak for alle jeres svar, det er rart at se ting fra flere forskellige vinkler.
Det kan godt være, at jeg sommetider hænger mig for meget i små-ting, men til sidst hober det sig bare op, når det er noget som JEG føler sker ofte, og gentagende gange, på trods af påmindelser fra min side.
Så sent som til morges, kørte han hjemmefra, uden at lukke vinduerne, (som han selv havde åbnet efter han havde været i bad), hvilket så har resulteret i at de har stået åbent i de timer hvor vi/jeg ikke har været hjemme. Det er bare mega uansvarligt synes jeg. Og ja, man kan da glemme det, men når han køre ud af indkørslen kunne han i det mindste have tjekket alle vinduerne ud mod vejen
og det er ikke første gang det sker, andre gange har det været terassedør mm. og det synes jeg altså ikke er småting, men nok om det..
Ift "hans" badeværelse, så er det også det badeværelse som vores gæster typisk bruger, da badeværelset ligger ved vores bryggers, så derfor synes jeg, at det skal være nogenlunde præsentabelt.
Jeg beder ham ofte om at gøre ting, ofte bliver det bare ikke gjort fordi han glemmer det, eller først vælger at gøre det mange timer eller dage senere, og så ender jeg alligevel med at skulle gøre det selv
Ellers også, så synes han at jeg er efter ham, men det er nok også tonen som jeg ender med at sige det i, da jeg så ender med at være mega irriteret tilsidst.
Ift gaver, så giver jeg ikke kun hints, fortæller decideret hvad jeg ønsker mig, "tæppe fra kvickly" eller whatever, og så laver jeg altid en ønskeseddel.
Men ja, måske jeg ikke skal hænge mig i "små-ting" eller også så skal jeg, det er bare tilladt at tænke selv, især i en alder af 31år

Det med det økonomiske, nævnte jeg kun for at i var klar over, at jeg self sætter pris på det.
Og ja, det med børn, er på tegnebrættet, men kan da godt sommetider tænke, at jeg så har et ekstra stort barn at tage mig af som i skriver.
Jeg må prøve at tage en snak med ham igen for 100. gang. og ja, som en anden skriver, så gør jeg da sikkert også nogle træls ting, er for emsig eller noget andet
og jo, der er også rigtig mange gode ting ved/i vores forhold, og ved ham, sommetider overskygger hverdagens praktiske gøremål bare alt det andet..
og det med blomsterne, er ikke fordi jeg ikke selv kan købe nogen, det var mere for at skrive, at jeg bare sommetider godt kunne tænke mig, hvis han satte lidt mere pris på mig, nu hvor jeg har knoklet rundt hele dagen, vasket tøj, handlet ind, lavet mad til han kom hjem mm. Men ja... Tak for jeres svar