Øv, efter 4 år med min kæreste, synes jeg bare ikke at han sætter særlig meget pris på mig mere. Han arbejder rigtig meget, stortset altid fra 7-7.30 til 18-19 stykker hver dag hele ugen, samt lørdag, dog i mindre timer om lørdagen.Så et sted mellem 55-60 timer hver uge.
Han bidrager 3 gange så meget til vores fælles budget som jeg gør, hvilket jeg selfølgelig sætter utrolig stor pris på. Så klare jeg tilgengæld en del flere ting i hjemmet end han gør.
Men jeg synes bare, at han ærligtalt skider mig et stykke. Det er da ok, at jeg laver en del mere i vores fælles hjem end han gør, men jeg gider ærligtalt ikke at være hans tjener. Når han eksempelvis har brugt det sidste på toiletrullen, så skifter han den ikke, så bliver der bare sat en ny rulle på gulvet indtil jeg kommer og smider den tomme ud. Han udskifter aldrig nogensinde sine håndklæder på sit badeværelset uanset hvor tit jeg siger det, så tilsidst stinker de seriøst af mug, og de er svære at holde rene, og jeg ender jo også med at skulle bruge disse håndklæder når jeg har vasket dem. Ude på "hans" badeværelse, har han 2 planter stående, hvor den ene så pludselig smed en masse blade, tror i han samlede dem op? Nej han lod alle bladene ligge over hele gulvet indtil jeg fik for meget af at se på det, og gik ud og samlede dem op
Vi har valgt at have hver sit badeværelse, i hver sin ende af huset indtil vi får børn.
Han går ikke ud med skraldet, men fylder bare mere og mere i, så skuffen tilsidst ikke kan lukke, eller til jeg ikke gider at se på det mere. Han sørge aldrig for aftensmad, da han "ikke kan huske at tage kødet op af fryseren", som han selv siger. 
Ofte kommer han senere hjem end aftalt, da han lige skal færdiggøre et eller andet på kontoret. Når vi skal have gæster, kommer han altid først hjem 1 time før gæsterne kommer eller mindre, hvilket altid resulterer i, at jeg har ordnet det meste til gæsterne kommer, forbi jeg simpelthen er ved at gå ud af mit gode skind af bare stress for at nå det.
Ofte falder han i søvn på sofaen kl 20-21 stykker, hvilket så resulterer i at han vågner om natten, hvor jeg så bliver vækket, og så ender det med at JEG så ikke får sovet.
Til min fødselsdag og jul, fik jeg to ting, som jeg aldrig nogensinde kunne have fundet på at købe selv, hvilket han også burde vide, hvis han virkelig interessede sig for det, og det endte også med at jeg byttede begge ting. Kunne så se på kvitteringerne, at begge gaver lige hurtigt var klaret i hans frokostpause
Ikke engang et til og frakort var der sat på. Omvendt havde jeg brugt virkelig meget tid på hans gaver, på at gøre dem meget personlige, og ud fra noget jeg ved han rigtig godt kunne tænke sig. Jeg havde også givet mange hints til hvad jeg ønskede mig. Blev faktisk en smule skuffet..
Ved ikke lige hvad jeg vil med det her, og det blev også mega rodet, er bare ved at få lidt spat, og har brug for at komme ud med det. Føler lidt at jeg er blevet hans mor. En blomst i ny og næ fra hans side, ville gøre underværker. Hvordan er jeres mænd? Kan de tænke selv?