Hvorfor hvergang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2019

AnoMor

Ritto27 skriver:

Okay. Tak for det  og god weekend til dig 

Selv tak og i lige måde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2019

Mille123

Når det ee en ny partner er det gratis at få

hjælp (mm reglerne er lavet om siden 17) og hvis I skal igennem IUI er alle børn gratis uanset antal af børn sammen (igen mm reglerne er lavet om siden 17). 

Men mon ikke I klarer den selv inden  du er jo ikke så gammel

Anmeld Citér

25. januar 2019

Ritto27

Mille123 skriver:

Når det ee en ny partner er det gratis at få

hjælp (mm reglerne er lavet om siden 17) og hvis I skal igennem IUI er alle børn gratis uanset antal af børn sammen (igen mm reglerne er lavet om siden 17). 

Men mon ikke I klarer den selv inden  du er jo ikke så gammel

Okay. Hvad er IUI ? Og ja håber også det lykkedes normalt. Er kun 27 min kæreste er 33 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Mille123

Ritto27 skriver:

Okay. Hvad er IUI ? Og ja håber også det lykkedes normalt. Er kun 27 min kæreste er 33 

Inseminering

Anmeld Citér

26. januar 2019

Fitmommyherning

Mine forældre var over 6 om at lave mig. Der er. 7 år mellem min bror og jeg.

det kom først da de begyndte ikke at tænke på det mere og havde travlt med nyt arbejde osv 

Anmeld Citér

26. januar 2019

FruK

Jeg ved godt at det er frustrerende når man prøver og der ikke sker noget. 

Men måske kan du flytte fokus lidt fra det og indstille dig på, at I ikke har så travlt?! Det kan også hjælpe på frugtbarheden. 

Jeg gik selv fra min søns far, da vores søn var to år. Jeg havde indstillet mig på, at jeg kun fik det ene barn - men mødte da jeg var 36 min nuværende mand. Fik min datter da jeg var 38, og min søn 10 år. De elsker hinanden, og der er nok lige så mange fine ting ved at få dem langt fra hinanden, som at få dem tæt på hinanden, hvis du spørger mig. 

Ro på - I er unge!! 

Anmeld Citér

4. februar 2019

Ritto27

Fitmommyherning skriver:

Mine forældre var over 6 om at lave mig. Der er. 7 år mellem min bror og jeg.

det kom først da de begyndte ikke at tænke på det mere og havde travlt med nyt arbejde osv 

Synes bare det til tider er svært. Men nu skal jeg opereres om 2 mdr så nu må det gerne lige vente 

Anmeld Citér

4. februar 2019

Ritto27

FruK skriver:

Jeg ved godt at det er frustrerende når man prøver og der ikke sker noget. 

Men måske kan du flytte fokus lidt fra det og indstille dig på, at I ikke har så travlt?! Det kan også hjælpe på frugtbarheden. 

Jeg gik selv fra min søns far, da vores søn var to år. Jeg havde indstillet mig på, at jeg kun fik det ene barn - men mødte da jeg var 36 min nuværende mand. Fik min datter da jeg var 38, og min søn 10 år. De elsker hinanden, og der er nok lige så mange fine ting ved at få dem langt fra hinanden, som at få dem tæt på hinanden, hvis du spørger mig. 

Ro på - I er unge!! 

Jeg havde egentlig også troede at jeg kun fik min søn. Men så mødte jeg min kæreste og nu skal jeg så opereres om 2 mdr så nu må det gerne lige vente 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.