Hvorfor hvergang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
27 svar
24 synes godt om
24. januar 2019

Ritto27

Hej alle. 

Jeg er så ulykkelig over at det ikke snart kan lykkes for mig. Har prøvet i over 3 år og få nr 2. Men der er bare ingen gevinst. Gik fra min søns far for 8 mdr siden og har en ny kæreste vi har prøvet i 6 mdr men der er stadig ingen gevinst. Hvad skal jeg gøre ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Ritto27 skriver:

Hej alle. 

Jeg er så ulykkelig over at det ikke snart kan lykkes for mig. Har prøvet i over 3 år og få nr 2. Men der er bare ingen gevinst. Gik fra min søns far for 8 mdr siden og har en ny kæreste vi har prøvet i 6 mdr men der er stadig ingen gevinst. Hvad skal jeg gøre ? 

Du kan selvfølgelig prøve at ringe til din læge.

Men du har reelt "kun" prøvet med din nuværende kæreste i 6 måneder, så din læge vil måske sige at I skal forsøge i 6 måneder endnu, inden udredning.

Anmeld Citér

24. januar 2019

HBV

Hvor gammel er du? Det KAN jo hænge sammen med alderen 

Anmeld Citér

24. januar 2019

Ritto27

HBV skriver:

Hvor gammel er du? Det KAN jo hænge sammen med alderen 

Jeg er 27 min søn bliver 5 lige om lidt 

Anmeld Citér

24. januar 2019

Ritto27

Mom skriver:

Du kan selvfølgelig prøve at ringe til din læge.

Men du har reelt "kun" prøvet med din nuværende kæreste i 6 måneder, så din læge vil måske sige at I skal forsøge i 6 måneder endnu, inden udredning.

Ja ved godt jeg ikke har prøvet længe med min kæreste men det er frustrerede når jeg har prøvet længe med min eks. Og vil så gerne have min søn ikke skal være enebarn

Anmeld Citér

24. januar 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Ritto27 skriver:

Ja ved godt jeg ikke har prøvet længe med min kæreste men det er frustrerede når jeg har prøvet længe med min eks. Og vil så gerne have min søn ikke skal være enebarn

Det kan jeg sagtens forstå. Tror bare ikke der er så meget at gøre ved det endnu. Desværre

Anmeld Citér

24. januar 2019

Lisahenø

I skal have prøvet i et år inden i bliver tilbudt hjælp desværre 

Anmeld Citér

24. januar 2019

Ritto27

Lisahenø skriver:

I skal have prøvet i et år inden i bliver tilbudt hjælp desværre 

Og kan man godt få hjælp når man har en i forvejen. ? 

Anmeld Citér

24. januar 2019

AnoMor

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Du og din ex (faren til dit barn) har prøvet at få nr 2 i over 2 år og for 8 mdr siden går i fra hinanden. 

Men du har prøvet at gå barn med din nye kæreste i 6 mdr. Dvs på 2 mdr har du fået ny kæreste og allerede besluttet at få barn med denne? 

Anmeld Citér

25. januar 2019

Ritto27

AnoMor skriver:

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Du og din ex (faren til dit barn) har prøvet at få nr 2 i over 2 år og for 8 mdr siden går i fra hinanden. 

Men du har prøvet at gå barn med din nye kæreste i 6 mdr. Dvs på 2 mdr har du fået ny kæreste og allerede besluttet at få barn med denne? 

Jeg ved godt det lyder meget hurtigt. Men ja det er rigtigt. Men skal lige siges jeg kendte min kæreste i forvejen. Og vi snakkede om det da jeg tydeligvis har svært ved at blive gravid igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.