Gå i seng samtidig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2019

Mom

Profilbillede for Mom

Det sker meget sjældent at vi går i seng samtidigt. Jeg har et større søvnbehov end min mand, så han er stort set altid længere oppe end mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2019

A38

Det sker sjældent. Jeg er mega A-menneske og elsker min nattesøvn, mens min mand godt kan lide alenetiden sent om aftenen. Vi står dog for det meste op sammen 

Anmeld Citér

9. januar 2019

Anonym

Vi gik stort set altid i seng samtidig, men efter at vi er blevet forældre for 4 mdr siden, går jeg i seng først for at putte hende. Når hun så sover (og typisk efter at jeg så også er faldet i søvn) kommer min mand.

Jeg savner at gå i seng samtidig og er ærligt også træt af at kæmpe med putning mens han spiller computer  men hun bliver ammet ved sengetid så han kan ikke rigtig overtage desværre 

Anmeld Citér

9. januar 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt nej. 

Ka være vi går i seng nogenlunde samtidig, et par gange pr mdr. 

Jeg er total aften/nat menneske og går typisk i seng mellen kl 00 og 01. Jeg har så også skiftende arbejdstider, hvor jeg nogle gange først er hjemme mellem kl 22-23, og der er kæresten for det meste gået i seng. Sådan har det altid været, og tænker ik det nogensinde ændre sig. 

Vi står op omkring kl 6. Vh Stine 

Anmeld Citér

9. januar 2019

Miti's mama

Jeg ville ønske det  Manden møder kl 6/7 stykker om morgenen og skal tidligt i seng for at hænge sammen. Jeg studerer og sidder ofte oppe sent når ungerne er lagt, så jeg har ro til læsning, eksamner osv. Men ville ønske vi kunne gå i seng samtidig 

Anmeld Citér

9. januar 2019

MEF

Vi plejede at gå i seng samtidig, men efter vi blev forælde for 4 måneder siden, går jeg næsten altid først i seng! Jeg er så træt efter en lang dag med baby, og vil gerne nå at sove lidt, inden hun vågner og skal ammes. Og så tror jeg min kæreste godt kan li at ha noget tid om aftenen hvor han er alene og kan se det fjernsyn han har lyst til eller spille computer og koble lidt af.

Jeg savner at gå i seng samtidig, men mest fordi vi før altid lå og snakkede, puttede eller havde sex. Men Baby sover i en bedside seng og vågner hvis vi larmer, så som det er lige nu, er det nok bedst at vi går i seng forskudt.

Anmeld Citér

9. januar 2019

Birthdaybaby

Min mand og jeg har boet sammen i +5 år. I den tid kan det tælles på to fingre at vi ikke er gået i seng sammen (forudsat at vi har været hjemme begge to selvfølgelig). Det er når vi går i seng vi snakker sammen om dagen der er gået, det er der vi dyrker sex 95% af gangene (stuen kan ses fra gaden og jeg gider ikke stående sex i andet). Jeg ville føle at der var en distance mellem os hvis ikke vi gik sammen i seng. Af samme årsag har der heller aldrig været nogle af børnene i vores seng. 

Anmeld Citér

10. januar 2019

Janet1989

Efter vi har fået baby og min kæreste er startet på job igen, går vi cirka i seng samme tid - dog i weekenderne , kan det være at han går senere i seng pga han vil se noget serie . 

Vi har dog tv i soveværelset, men ingen kanaler, så det foregår over Chromecasten hvis det en sjælden gang sker vi ser tv her. 

Men før i tiden, da jeg arbejdede om aftenen, gik vi aldrig i seng samme tid, da jeg først var hjemme omkring 23-23.30 tiden 

Anmeld Citér

10. januar 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej damer. 

Hvordan gør i derhjemme når i går i seng? Går i altid i seng samtidig? 

Min kæreste brokker sig oftest over at jeg ikke altid går i seng samtidig med ham. Det betyder meget for ham at vi falder i søvn sammen hver dag. 

MEN jeg elsker at ligge og se film på sofaen om aftenen og slappe af når ungerne er puttet. Så det er ikke altid jeg gider gå i seng på samme tid som ham. Og så nyder jeg også lidt tid for mig selv . 

Men han har en tildens til at blive fornærmet og synes det er noget mærkeligt noget ikke ar gå i seng samtidig. 

Så hvad siger i? 

jeg har stemt nej.

min kæreste er den type der gerne ser noget på sin mobil eller tabletten i ½-1 time inden han ligger sig til at sove mens jeg er den type der går i seng for at sove.

Jeg har prøvet at gå i seng samtidig med ham, men lyset og lydene fra skærmen forstyrrer mig så jeg ikke kan falde i søvn, og så ender jeg med at ligge vågen længe efter - og så vil jeg hellere bruge tiden i stuen ved PC eller TV i stedet.

Anmeld Citér

10. januar 2019

SejtNavnHer

Jeg har stemt altid, men ikke fordi jeg synes andet er forkert. Det fungerer bare bedst for os. Det er oftest der vi har tid med hinanden efter en lang og hektisk dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.