Gå i seng samtidig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Går i altid i seng samtidig med jeres partner ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.502 visninger
19 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej damer. 

Hvordan gør i derhjemme når i går i seng? Går i altid i seng samtidig? 

Min kæreste brokker sig oftest over at jeg ikke altid går i seng samtidig med ham. Det betyder meget for ham at vi falder i søvn sammen hver dag. 

MEN jeg elsker at ligge og se film på sofaen om aftenen og slappe af når ungerne er puttet. Så det er ikke altid jeg gider gå i seng på samme tid som ham. Og så nyder jeg også lidt tid for mig selv . 

Men han har en tildens til at blive fornærmet og synes det er noget mærkeligt noget ikke ar gå i seng samtidig. 

Så hvad siger i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2019

migxher

Nej ikke altid nogle dage arbejder vi forskudt og går derfor ikke i seng samtidig. Nogle dage er jeg træt og går i seng før min kæreste. I weekenderne går vi gerne i seng samtidig. 

Anmeld Citér

9. januar 2019

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi gå stort set aldrig i seng samtidig. Jeg elsker at læse inde jeg skal sove, og min mand vil sove når han går i seng. Men kommunikation er vejen frem, snak om det, og find en løsning. 

Anmeld Citér

9. januar 2019

God-mor

Anonym skriver:

Hej damer. 

Min kæreste brokker sig oftest over at jeg ikke altid går i seng samtidig med ham. Det betyder meget for ham at vi falder i søvn sammen hver dag. 

MEN jeg elsker at ligge og se film på sofaen om aftenen og slappe af når ungerne er puttet. Så det er ikke altid jeg gider gå i seng på samme tid som ham. Og så nyder jeg også lidt tid for mig selv . 

Men han har en tildens til at blive fornærmet og synes det er noget mærkeligt noget ikke ar gå i seng samtidig. 

Så hvad siger i? 

Vi går oftest i seng samtidig. Vi laver tit en aftale om at vi går i seng samtidig fx kl. 21.30, og så ligger vi 1 times tid og ser serie sammen eller andet hyggeligt. Men her er ingen sure miner, hvis en af os vælger at gå senere i seng end den anden, fordi vi har begge forståelse for, at det kan være rart at have lidt alene tid også. 

Men generelt kan jeg faktisk godt lide, at vi går i seng samtidig. Så ligger vi også gerne og snakker om alt og ingenting inden vi falder i søvn. 

Anmeld Citér

9. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej damer. 

Så hvad siger i? 

Jeg har stemt den første men det er ikke fordi jeg synes det er forkert andet. Det er bare naturligt for os at gå i seng samtidig fordi vi skal op samtidig også stortest. 

Også nyder vi at ligge og putte når vi går i seng 

men intet problem hvis vi en dag går i seng forskudt. Hvis det skete flere gange l ugen ville jeg nok synes det var underligt 

Anmeld Citér

9. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Har svaret "Ja, for det meste" men det er virkelig med modifikationer for i nogle perioder er det mere i retning af "Nej". Vi har ikke noget mål om at gå i seng samtidig og som oftest bliver min kone træt før jeg gør.

Det kommer også lidt an på hvad vi laver om aftenen. Hvis jeg spiller et spil på computeren er der en tendens til at den bliver lidt senere end hvis det er en aften med en bog. Det er dog altid mellem 22 og 23 så det er ikke meget den svinger.

Anmeld Citér

9. januar 2019

HåberPåMirakler

Jeg har stemt ja altid, men jeg synes ikke det er forkert andet  

Vi går med hunden kl 20 og så i seng derefter. (Vi har ingen børn) 

Vi ser lidt Youtube, snakker eller laver lidt lagengymnastik og så siger vi godnat mellem 21 og 21.30 ..

Det virker meget skemalagt, men min mand står op hver dag kl 4, og skal møde kl 5.30, jeg møder kl 9.45 men står op mellem 4.30 og 5.30 så vores søvnrytme passer sammen  

Så vi går altid i seng sammen, og vi elsker det

Anmeld Citér

9. januar 2019

Carina:-)

Nærmest aldrig.

Jeg er b menneske og arbejder til mangt ud på natten.

Så nærmest aldrig og det har vi det begge helt fint med 

Anmeld Citér

9. januar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Nej, og vi sover heller ikke sammen.

Vi er forældre til to søvnterrorister. Så at sove opdelt er den eneste måde, vi kan få bare lidt sammenhængende søvn. Det er sikkert sundere for parforholdet at sove sammen, men to forældre, der er omvandrende zombier uden overskud er heller ikke godt for parforholdet. 

Kan I ikke gå i seng samtidig nogle dage, og andre dage kan du blive liggende på sofaen?

Anmeld Citér

9. januar 2019

Soonmom

Vi ligger os stort set altid til at sove samtidig og hvis ikke er det fordi en er ude eller er er syg eller har en masse arbejde der skal laves inden personen kan sove.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.