skal jeg skrive en bekymringsskrivelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2019

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Så er det ikke en bekymringsbeslrivelse, men en tur i statsforvaltningen på grund af samarbejdsvanskeligheder og manglende kommunikation. 

må bare ærligt indrømme at det er hårdt og  trættende at skulle i statsamtet igen og igen. Vi bor i hver vores landsdel og eftersom jeg kun er samværsforælder, så er det mig der skal rejse til dem hver gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

må bare ærligt indrømme at det er hårdt og  trættende at skulle i statsamtet igen og igen. Vi bor i hver vores landsdel og eftersom jeg kun er samværsforælder, så er det mig der skal rejse til dem hver gang.

Ja.. det er hårdt at have børn og endnu mere hårdt når man ikke kan enes/kommunikere  som deleforældre. Men det er nu engang den tunge præmis.

at begynde at lave bekymringer over petitesser som skal tales om, er kun at smide brænde på det bål og slet ikke noget jeres søn får gavn af - muligvis det modsatte. 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

I de sidste 4 år har min søn konstant haft fodvorter. Herhjemme gør vi kan for at stoppe det; han skal have strømper på hele tiden, når han har været i bad bliver gulvet skrubbet med Rodalon/klor osv. men problemet er at han er delebarn og det er hans far der er bopælsforælder.

min nuværende kæreste mener at vi bør lave en bekymringsskrivelse - især efter vores egen læge udtrykte undren over det, men jeg må ærligt talt indrømme at jeg er bekymret for om han vil se det som "hævn" for de bekymringsskrivelser han og hans mor har lavet på os.

Jeg har både haft hånd og fodvorter sol lille. Fik at vide det var en virus der går væk med tiden, og det gjorde den.. i km joniske være sikker på, hvad de gør der hjemme for det. Men det er ikke noget der bare lige forsvinder, fordi man lige i en kort periode gør det rigtige.. synes det ville være enormt dumt at starte ballade for at indberette det, for hvis de gør hvad de kl og tager sig af det, hvorfor skal det aå indberettes? 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

I de sidste 4 år har min søn konstant haft fodvorter. Herhjemme gør vi kan for at stoppe det; han skal have strømper på hele tiden, når han har været i bad bliver gulvet skrubbet med Rodalon/klor osv. men problemet er at han er delebarn og det er hans far der er bopælsforælder.

min nuværende kæreste mener at vi bør lave en bekymringsskrivelse - især efter vores egen læge udtrykte undren over det, men jeg må ærligt talt indrømme at jeg er bekymret for om han vil se det som "hævn" for de bekymringsskrivelser han og hans mor har lavet på os.

I øvrigt behandler I jo ikke infektionen, I forhindrer den blot i at sprede sig til resten af familien...

Anmeld Citér

7. januar 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hvor mange gange har i da været i statsamtet ? Og prøv at tænke på hvor mange gange din søn skal rejse frem og tilbage imellem jer, det er jo nok en del flere rejser end dine ture til statsamtet.

Anmeld Citér

7. januar 2019

K&S

Anonym skriver:

Behandler I fodvorterne? Det er jo ikke nok at forebygge/rense efter. 

Herhjenme har denne pen været super effektiv. Der kræves kun 4 dages behandling (muligvis af flere omgange, hvis fodvorten er stor/slem). 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2019

Anonym

Nej, det skal I ikke.

Men I kan prøve Thuja d6 dråber. Det virkede for mig, som havde prøvet alt for at dræbe fodvorter! (Som ikke virkede)! Så håber jeg I får løst problemet 

Anmeld Citér

7. januar 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stemmer i med de andre og siger klart nej!

Fodvorter er en virus, ligesom feks forkølelsessår, og der ville ingen mennesker i deres rette og rolige sind self aldrig drømme om, at lave en indberetning eller andet konflikt optrappende konflikt ud af. 

Når sønnen er på besøg hos dig, ka du jo behandle det, også sende behandlingen med hjem igen,, så de ka fortsætte den der, hvis det er. Det andet er simpelthen, at gå i små sko. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. januar 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvad mener du kommunen/sagsbehandler kan gøre? 

Synes det vil være spild af deres tid.

så du må en tur til statsforvaltningen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.