skal jeg skrive en bekymringsskrivelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
18 svar
53 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2019

Anonym trådstarter

I de sidste 4 år har min søn konstant haft fodvorter. Herhjemme gør vi kan for at stoppe det; han skal have strømper på hele tiden, når han har været i bad bliver gulvet skrubbet med Rodalon/klor osv. men problemet er at han er delebarn og det er hans far der er bopælsforælder.

min nuværende kæreste mener at vi bør lave en bekymringsskrivelse - især efter vores egen læge udtrykte undren over det, men jeg må ærligt talt indrømme at jeg er bekymret for om han vil se det som "hævn" for de bekymringsskrivelser han og hans mor har lavet på os.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

I de sidste 4 år har min søn konstant haft fodvorter. Herhjemme gør vi kan for at stoppe det; han skal have strømper på hele tiden, når han har været i bad bliver gulvet skrubbet med Rodalon/klor osv. men problemet er at han er delebarn og det er hans far der er bopælsforælder.

min nuværende kæreste mener at vi bør lave en bekymringsskrivelse - især efter vores egen læge udtrykte undren over det, men jeg må ærligt talt indrømme at jeg er bekymret for om han vil se det som "hævn" for de bekymringsskrivelser han og hans mor har lavet på os.

Nej det synes jeg ikke i skal. I bør hellere tale med dele forælderen omkring problemet så de også kan behandle derhjemme og være obs på det. 

I får ikke noget ud af en bekymringsskrivelse. 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Anonym

Min søn har også haft det i årevis. Desværre. Men jeg ved da at far regelmæssigt går til lægen med ham og at de i evigheder har prøvet at få dem væk..  det ligger mig virkelig fjernet at lave nogen form for underretning pga fodvorter. 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Abracadabra

Nej, det skal du på ingen måde skrive til kommunen om. 

Mvh hende, der havde massive problemer med fodvorter som barn - trods behandling og samboende forældre. 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej. Det skal du ikke. Du skal snakke med far om hvad de gør ved det hjemme hos dem og så skal i ligge en plan for at få det slået ned. Om i begge skal huske at smøre med vortefri hver aften eller om en af jer skal tage til lægen med ham og få dem frosset (hvis man gør det længere) , hvad i nu kan blive enige om som behandling. 

At lave skrivelser om den slags er langt ude og konfliktsøgende ad pommern til.  

Anmeld Citér

7. januar 2019

Tommelise

En bekymringsskrivelse p.gr.a. fodvorter - nej det skal du ikke gøre.

Anmeld Citér

7. januar 2019

AlwaysAno

Nej det skal du ikke- det er da det man kalder overkill..

Anmeld Citér

7. januar 2019

Anonym trådstarter

jeg må nok hellere tilføje at bio. far ikke svarer når man spørger om noget, eller informere om noget - ikke engang alvorlige ting som besøg på hospitalet.

Det er derfor vi snakkede om, om fodvorterne skulle være den sidste dråbe og sende en bekymringsskrivelse om at han har haft fodvorter så længe, men vi intet har fået at vide om hans behandling, til trods for gentagende forespørgsler.

Anmeld Citér

7. januar 2019

Babilooo

Anonym skriver:

jeg må nok hellere tilføje at bio. far ikke svarer når man spørger om noget, eller informere om noget - ikke engang alvorlige ting som besøg på hospitalet.

Det er derfor vi snakkede om, om fodvorterne skulle være den sidste dråbe og sende en bekymringsskrivelse om at han har haft fodvorter så længe, men vi intet har fået at vide om hans behandling, til trods for gentagende forespørgsler.

Så er det nok mere relevant at tage fat i statsforvaltningen for at få hjælp til samarbejdet. 

Vorterne er vel i den henseende en biting..

Anmeld Citér

7. januar 2019

Stivdie

Anonym skriver:

Så er det ikke en bekymringsbeslrivelse, men en tur i statsforvaltningen på grund af samarbejdsvanskeligheder og manglende kommunikation. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.