Hvad ville i gøre? H j æ l p !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvad med at hjælpe jer med at komme skimmelsvampen til livs?

De siger der ikke er noget heroppe. Det er heller ikke synligt. Men vores bygning har et fugt problem som de ikke kan gøre noget ved, det siger viceværten selv. Så de kan ikke gøre så meget ved det.

Vores kælderrum der skal smides ud og tømmes, der trækker de bare på skuldrene og siger "tja der kan jo være fugt i en kælder"..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2019

ChesireKitty

Anonym skriver:

De siger der ikke er noget heroppe. Det er heller ikke synligt. Men vores bygning har et fugt problem som de ikke kan gøre noget ved, det siger viceværten selv. Så de kan ikke gøre så meget ved det.

Vores kælderrum der skal smides ud og tømmes, der trækker de bare på skuldrene og siger "tja der kan jo være fugt i en kælder"..

Kontakt LLO - Lejerenes Landsorganisation. De kan, om ikke andet, give jer noget rådgivning.

Anmeld Citér

5. januar 2019

ErDuHerIkkeSnart

Hvis I ikke allerede for længst har undersøgt jeres rettigheder, så søg omgående vejledning ved LLO. Find ud af hvordan udlejer er forpligtet til at udbedre forholdene og evt. sikre genhusning. Hvis I påviseligt er syge direkte grundet fugt og skimmel, så er det bare ud af vagten og få sat en sag igang omgående.

Og nej, jeg ville bestemt ikke trives med lang transport og intet netværk. Men hvis  det var et spørgsmål om min families sundhed, var jeg flyttet til månen uden at blinke

Anmeld Citér

5. januar 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Det skal I ikke finde jer i.

Som andre foreslår så kontakt lejernes LO - eller kommunen.

Der kan godt gøres noget ved det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.