Vi står i en rigtig lorte situation. Jeg gør det kort og godt, uden for mange detaljer så det er til at læse.
Men der er fugt i vores lejlighed, vi har TONSVIS af sølv fisk i ALLE rum! Ikke en enkelt i ny og næ, jeg slår flere ihjel om dagen! Sågar i mit barns legetøjs kasser!
Vi er syge konstant, og min søn har fået astmatisk bronkitis. Vi har hovedpine hele tiden. Vores kælderrum står til udsmid det hele da der er skimmelsvamp der gror på vores ting. Så der er meget fugt i hele bygningen!
Nu har vi fået den mulighed at få et stort lækkert hus, 35min fra hvor vi bor (længere ude på landet. Vi bor i Karlslunde nu), jeg er bare så nervøs for at tage springet.
Jeg har ingen venner eller familie i området, men har boet her i de sidste 10 år så jeg kender ALT her. Min mand arbejder til 10 om aften, så han vil komme 35 min senere hjem . Jeg synes i forvejen dagene kan være længe alene!
Men vil jeg fortryde det? Blir Jeg ensom? Vil vi trives dernede? Hvad hvis vi ikke gør osv.. Jeg er så i tvivl! Jeg er heller ikke meget for at rykke min søn han har det så godt i hans institution..
Hvad ville i have gjort?
Anmeld
Citér