Anbefal en bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg skal have ny bil 

Hvilken bil har du og hvorfor har du valgt denne?

Jeg skal ikke have en stor bil, men en tak større end en city bil 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2019

MetteT

Vi har en kia rio.. Den er vi rigtig glade for.. en lille bil.. Men ikke helt lille.. Vi er 2 voksne og 2 børn på 8 og 10 år.. Den passer fint.. :)

Anmeld Citér

4. januar 2019

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg skal have ny bil 

Jeg købte for få mdr siden selv ny bil, jeg valgte Peugeot 208. 

Jeg var ude at prøve Citroën c3, Renault clio og så 208’eren, jeg valgte den da den var lidt mere frisk i optrækket end de 2 andre. Den overraskede mig positivt i forhold til køre og sidde komforten.. :-) 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Anonym

Vi har en hyundai i30 og i10. I30eren er en stor stationcar med plads til barnevogn og hyundai i10 en lille praktisk bil. Vi er glade for hyundai  vi har serviceaftale så vi betaler et fast beløb om måneden i stedet for når den er til service og så er der 5 års garanti  Vores i10 er snart 6 år gammel og har kørt over 100.000 km og den kører stadig super 

Anmeld Citér

4. januar 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Jeg skal have ny bil 

Peugeot 3008 eller en 208.. vi har begge og vi er meget glade for begge... gode køreegenskaber, god comfort og godt udstyret..

Den store er okay økonomisk, hvor den lille er rigtig god økonomisk.. begge kører godt på literen.

Anmeld Citér

4. januar 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er rigtig glad for min opel karl den køre fantastisk  den er lille men der er alligevel god plads i den 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Baby17

Jeg har en Hyundai i20, og er glad for den. Det er ikke en mini bil, men heller ikke en staticion car. Økonomisk er den middel, ca 17 km/literen. 

Jeg synes man får meget bil, for pengene! 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Anonym

Jeg har en VW polo fra 2012, en fantastik bil som er billig at kører i, dejlig komfort og billig i afgift og massere af plads selvom det ikke er en stor bil. Jeg gik fra en 107 til poloen og knus elsker den! Og de er faktisk ikke ret dyre at købe helt fra ny idag :-) 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en VW polo fra 2012, en fantastik bil som er billig at kører i, dejlig komfort og billig i afgift og massere af plads selvom det ikke er en stor bil. Jeg gik fra en 107 til poloen og knus elsker den! Og de er faktisk ikke ret dyre at købe helt fra ny idag :-) 

Har også lige købt en polo som ekstra bybil. Jeg er så glad for den at jeg endda nyder at køre på motorvej i den. Den er ok hurtig for sin størrelse og den føles ikke som en mikrobil 

Anmeld Citér

5. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Har også lige købt en polo som ekstra bybil. Jeg er så glad for den at jeg endda nyder at køre på motorvej i den. Den er ok hurtig for sin størrelse og den føles ikke som en mikrobil 

Hvis man skal være fair så ER polo'en vel heller ikke en mikrobil

Til TS - du kan også kigge i retning af Skoda. Den almindelige Fabia er en god størrelse bil hvis man ikke har de store behov og Skoda'erne kører rigtig fint.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.