Mit tidsfordriv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Hehe... Og hvad er det helt bestemt du vil have lavet?

Sækkestol. (i første omgang)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

ja den er flot :0)

hvad ville prisen bliver for sådan een?

Anmeld

18. oktober 2009

iln

malucca09 skriver:

Det kan vi sagtens finde ud af.

Du skal bare skaffe materialerne som er:

• Lærredsstof (stof man laver stoutmodeller af)
  • Stof til betrækket (skal være vasket og strøget)
  • Sytråd
  • Velcrobånd

Krøyerkuglerne kan du købe af mig, ellers fås de i 100 l poser og der skal kun bruges 40 l.

Ved køb af stof. Er bredden 140 cm skal du købe 120 cm, er bredden 110 cm skal du købe 180 cm.

Anmeld

18. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Det kan vi sagtens finde ud af.

Du skal bare skaffe materialerne som er:

• Lærredsstof (stof man laver stoutmodeller af)
  • Stof til betrækket (skal være vasket og strøget)
  • Sytråd
  • Velcrobånd

Krøyerkuglerne kan du købe af mig, ellers fås de i 100 l poser og der skal kun bruges 40 l.

Ved køb af stof. Er bredden 140 cm skal du købe 120 cm, er bredden 110 cm skal du købe 180 cm.

det er en aftale... og køber kuglerne af dig. vidste godt du kun kommer i KÆMPE poser.

Anmeld

18. oktober 2009

iln

ka-ri-na skriver:

ja den er flot :0)

hvad ville prisen bliver for sådan een?

Det er individuelt. Kommer an på hvilket stof man køber. Min har ikke kostet ret meget, da jeg havde materialerne fra mine to år under udd. som håndarbejdslærer undtagen krøyerkuglerne.

Hvis man køber stof til en 40-50 kr meteret vil jeg rundt regnet sige en 150 kr. for det hele.

Anmeld

18. oktober 2009

iln

malucca09 skriver:

det er en aftale... og køber kuglerne af dig. vidste godt du kun kommer i KÆMPE poser.

Nå ja... køb gerne betrækstoffet med en enkelt mønster. Bruger et symønster hvor stoffet skal skæres ud i 3 stykker, så kan blive svært at få til at passe sammen, hvis det er et alt for indviklet mønster

Anmeld

18. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Nå ja... køb gerne betrækstoffet med en enkelt mønster. Bruger et symønster hvor stoffet skal skæres ud i 3 stykker, så kan blive svært at få til at passe sammen, hvis det er et alt for indviklet mønster

Mønstret på stoffet er det samme som himlen, randen og puslepuden....

(Hvid og lyserøde småtern) så det er hvis ikke det helt vilde

Anmeld

19. oktober 2009

Jules

iln skriver:

Du siger bare til

Uhhhh hvor lækkert Ida Du er bare en skat! Så finder jeg nogle mål - Har forelsket mig i noget stof ude i panduro. Så det må jeg da lige have købt Men det haster ikke. Viktors værelse er først færdig om 8 uger

Anmeld

19. oktober 2009

Jules

iln skriver:

Altså.... jeg vil da godt give et sykursus til jer  Så kan jeg også lige øve mig lidt i min rolle som håndarbejdslærer

En anden ting... jeg vil da godt hjælpe med nogle af de projekter I skriver om. Jeg elsker jo at nuldre med sådan noget så sig endelig til  Er jo ikke nogle store syprojekter I fortæller om.

Hvor herligt

Men jeg har altså ingen symaskine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.