Mit tidsfordriv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

iln

I sommers gik jeg i gang med at lave en sækkestol til Silas. Jeg syede selve posen og fik fyldt den med krøyerkugler, men betrækket måtte jeg vente med, da jeg på daværende tidspunkt jo ikke vidste, at det var en lille dreng, der gemte sig derinde.

Nu har jeg så fået syet betrækket og er rigtig stolt af resultatet.

Gardiner til Silas´ værelse er også først kommet op nu, da jeg igen ikke vidste hvilken slags stof jeg skulle købe.

Så jeg har rigtig knoklet ved symaskinen, når jeg har haft en stille stund den sidste uge. Desværre har jeg ikke flere projekter nu.... hvad pokker skal jeg så få tiden til at gå med, når han tager sine lurer?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

mama09

ej hvor er du sej gad jeg kunne sy, så fed en sække stol..

Anmeld

18. oktober 2009

Jules

Laver du på bestilling

Det er bare super sødt Ida... Og jeg kan bare ikke sy Og ville så gerne have gardiner,sengetøj og puder til Viktors værelse der matcher

Anmeld

18. oktober 2009

mama09

Jules skriver:

Laver du på bestilling

Det er bare super sødt Ida... Og jeg kan bare ikke sy Og ville så gerne have gardiner,sengetøj og puder til Viktors værelse der matcher

me to måske vi skulle lærer at sy sammen, julie?

er bare bange for jeg ikke har tålmodighed til at lærer det, men man kan jo gi det en chance

ellers så vil jeg gerne bestille en sække stol, tak

Anmeld

18. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Jeg hopper også på med sækkerstole pr. bestilling

Og ihhh hvor er der meget man kan sy hvis man havde en symaskine.

*tullebukser.

* sleep bag. (til når han begynder at sparke dynen af

* sengerand i det samme stof som resten

* you name it and i got there ideas

Anmeld

18. oktober 2009

Jules

Trinehw skriver:

me to måske vi skulle lærer at sy sammen, julie?

er bare bange for jeg ikke har tålmodighed til at lærer det, men man kan jo gi det en chance

ellers så vil jeg gerne bestille en sække stol, tak

Hvor kan man lære det henne?

Ku rigtig godt tænke mig det. men tror aldrig jeg blir god til det... hehe

Anmeld

18. oktober 2009

iln

Altså.... jeg vil da godt give et sykursus til jer  Så kan jeg også lige øve mig lidt i min rolle som håndarbejdslærer

En anden ting... jeg vil da godt hjælpe med nogle af de projekter I skriver om. Jeg elsker jo at nuldre med sådan noget så sig endelig til  Er jo ikke nogle store syprojekter I fortæller om.

Anmeld

18. oktober 2009

iln

Jules skriver:

Laver du på bestilling

Du siger bare til

Anmeld

18. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Altså.... jeg vil da godt give et sykursus til jer  Så kan jeg også lige øve mig lidt i min rolle som håndarbejdslærer

En anden ting... jeg vil da godt hjælpe med nogle af de projekter I skriver om. Jeg elsker jo at nuldre med sådan noget så sig endelig til  Er jo ikke nogle store syprojekter I fortæller om.

TIL!!!!!

Anmeld

18. oktober 2009

iln

malucca09 skriver:

TIL!!!!!

Hehe... Og hvad er det helt bestemt du vil have lavet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.