Det er ikke i orden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2019

Anonym

Pikku Myy skriver:

Jeg ved ikke meget om hvad man får at tilskud som enlig, så jeg spørger for at blive oplyst:

Kan det virkelig passe at man får så meget i tilskud som enlig forsøger at det kan svare sig at have udgifter til to huslejer, forsikringer mm?

Det er selvfølgelig under forudsætning af at partneren faktisk betaler husleje på den adresse han/hun er tilknyttet ...

Jeg var enig forsørger. Fik ca 3500 i børnechecken og 2600 i enlig tillæg. 

Min kæreste og jeg er flyttet sammen nu og det er kun 1000 kr ekstra om måneden vi giver hvis man kan sige det sådan. 

Man nej jeg vil ikke mene det kan betale sig. Men så igen. Betale sig eller ej så er det ikke i orden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2019

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ja det kan godt betale sig.

Har et familiemedlem der giver 2000 for et værelse inkl forbrug internet osv 

Konen er på su 

Hun får udover su de her ekstra tillæg 

Forsørgrrtillæg på 6100.

Boligsikring på 3500 

Børnetilskud på 1500 pr barn ( de har 3) så 4500.

Og det ekstra tillæg på 1500 pr kvartal så 6000 pr kvartaler giver 2000 pr måned

Betalt inst på alle 3 det giver ca 10000 hun skulle tjene brutto for at have de ca 6000 inst ville koste hende.

Så pr måned får de ekstra 21600 pr måned.  Udover alm end penge og alm su og hans løn.

De betaler så 2000 for der værelse og nej ingen forsikringer da han jo ikke bor på værelset 

Og de herfra har jeg fra dem selv  .....hun glæder sig jævnligt over hun ikke behøver tage su lån. 

Der er en grund til der svindlet for milliarder hvert år. Det er fedt at være enlig forsørger . Ihvertfald økonomisk set.

Dit regnestykke for det til at lyde som om det er piece of cake økonomisk at være alenemor på su.

Det er det ikke!

jeg har bestemt ikke indtægt i den størrelsesorden som du omtaler! Slet ikke!

(for en god ordens skyld vil jeg lige nævne at jeg ikke snyder, jeg er ikke hendes der omtales i indlægget)

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym

sommerbarn<3 skriver:

Dit regnestykke for det til at lyde som om det er piece of cake økonomisk at være alenemor på su.

Det er det ikke!

jeg har bestemt ikke indtægt i den størrelsesorden som du omtaler! Slet ikke!

(for en god ordens skyld vil jeg lige nævne at jeg ikke snyder, jeg er ikke hendes der omtales i indlægget)

Men det får hun så.

Og hvis du hverken får Forsørgrrtillæg bolig sikring betalt inst. Eller ekstra tillæg i børnepenge så må der jo være en årsag som måske egen bolig?  Højere indtægt?  

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym

Socialt bedrageri skal altid anmeldes,uagtet hvor godt man kender eller ikke kender hinanden.

Det kan gøres helt anonymt.

At andre snyder,rammer alle dem,der har hårdt brug for diverse tilskud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.