Lysten er forsvundet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2019

migxher

Ammer du? Her har amning nemlig spillet en stor rolle i forhold til min manglende sex lyst. Amning har bare gjort at jeg har været fyldt total op på nærhedskontoen, så der har desværre ikke været det store overskud til min kæreste.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2019

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Ammer du? Her har amning nemlig spillet en stor rolle i forhold til min manglende sex lyst. Amning har bare gjort at jeg har været fyldt total op på nærhedskontoen, så der har desværre ikke været det store overskud til min kæreste.  

Ja jeg fuld ammer stadig. Jeg tror måske ikke det er det... jeg har stadig meget lyst til kropskontakt (putte, nusse, nærhed), men har bare ikke lysten til at knalde..

Anmeld Citér

2. januar 2019

Anonym trådstarter

san skriver:

Er du begyndt på p-piller? For på nogen mærker, er bivirkningen at man mister lysten til sex., så det kunne måske være derfor... 

Nu har jeg besluttet at droppe pillerne i en måned i første omgang, for at se om det gør en forskel. Jeg har faktisk også oplevet at være meget humørsvingende og mistænker måske også at det er dem... så nu må jeg se om jeg kommer tilbage til mit gamle jeg

Anmeld Citér

3. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er begyndt på mini piller og har faktisk tænkt på om det måske kunne have lidt med dem at gøre! 

Jeg mistede helt lysten til sex og blev ikke våd da jeg var på p-piller så irriterende prøvede flere slags men kom aldrig af med den bivirkning

Anmeld Citér

10. januar 2019

Anonym trådstarter

Det er nu en uge siden jeg droppede pillerne og kan mærke en betydelig forskel!! Både på mit humør generelt og på min sexlyst! Det er vildtvhvad sådan en lille pille kan gøre..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.