Jeg har en dejlig mand og en skøn unge på 4 måneder.
Mig og min mand har altid haft et sundt sexliv og havde det også under min graviditet, hvor vi havde sex helt til dagen inden jeg fødte.
Fødslen gik godt, men jeg blev klippet i mellemkødet og stingene sprang op, så det er ikke helet så godt sammen som det kunne. Jeg har ikke de store gener af det nu her, bortset fra at det dybe arvæv er lidt ømt.
Efter fødslen gik der ikke mange dage inden jeg havde lyst til sex. Det må være noget med hormoner og oxytocin osv. Men jeg blødte stadig så vi måtte vente i 3 uger, inden vi havde sex. Det gik overraskende fint, Ingen smerter eller noget.
Men efter et stykke tid forsvandt min sex lyst. Vi er blevet ved med at ha sex, fordi jeg tænker at det måske kan gi mig lysten, hvis vi bare “holder det kørende”, men jeg kan knap nok blive våd og da slet ikke få en orgasme. Vi havde sex i går og det er da dejligt at være sammen med min mand, men jeg kan mærke at selve samlejet kun er for hans skyld. For mig kunne vi lige så godt bare ligge sammen.
Jeg har aldrig haft det sådan her! Min mand har altid kunne gøre mig liderlig, så det skræmmer mig ærlig taget lidt, at jeg lige nu gør det lidt af pligt.
Er det hormonforstyrrelser efter fødsel? Er der andre der har oplevet noget lignende og er lysten kommet igen?
Anmeld
Citér