Hej allesammen.
Først vil jeg gerne slå fast at jeg ikke har tænkt mig at min datter ikke må se hendes far, for selvfølgelig skal og må hun det. Han vil altid være en del af hendes liv. MEN jeg har lidt et dilemma. Min datter er 6 år. Vi flyttet fra hinanden da hun var 7 måneder gammel. Jeg har fundet en anden og har været sammen med ham i 5 år og er gift med ham. Vi har ikke fælles børn. og han har ingen fra før.
Min datters far har en anden pige på 2 år.
Lidt info: (Meget) Han har haft en del kæreste menes vi har været fra hinanden. Tingene går hurtige med ham, så han har ligeledes været forlovet to gange. De sidste 3-4 år har han haft den samme og de fik et barn sammen. Han finder en ny og "Smider" kæresten ud faktisk. Hvorefter han prøver at begå selvmord. Dette er meget nyt, men finder så ud af at han tidligere har prøvet det da min datter var 2,5 år. Når han har en kæreste eller finder en ny, hvor det er nyt og spændende tilsidde sætter han min datter. Virkelig meget. Nu går det ikke så godt og nu vil han gerne have begge sine piger, da han er ked af det. Så jeg føler lidt at min datter på 6 år skal være mor for ham. Derudover vågner han ikke hvis han falder i søvn og hun kalder på ham. Sidst det skete var hun meget ked af det og bange.
Når min datter har været der kommer hun ikke i bad, får børstet tænder eller får opmærksomhed. (Hun kan også godt lege selv, så det er ikke sådan jeg mener det). Jeg jeg fortæller at hun skal over til hendes far bliver hun meget ked af det og hun vil ikke. Jeg har snakket med hende for at finde ud af hvorfor hun ikke vil, men hun kan ikke svare på det. Hun vil ikke sove der og hun er faktisk bare utryg.
Efter han prøvede selvmord har hverken min datter eller hendes lillsøster været på overnatning derover. min datters lillesøster har faktisk ikke været der i snart 3 måneder og min datter savner hende mega meget. Den eneste grund hun vil over til hendes far faktisk. Jeg er utryg ved at min datter skal sove der, da hendes far ikke har fået hjælp og lige pt. går han og er meget ked af det og han fortæller selv at han glemmer at spise. Men han vil gerne have at hun skal være der som før i tiden og han bliver derfor sur over at "jeg holder" hans datter væk.
Hvordan ville I forholde jer hvis det var jeres datter???
Det blev meget langt og der er stadig en million ting der er sket, men så ville jeg ikke blive færdig.
Anmeld
Citér