Hvilken morgenmad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Mormilla

Eva skriver:

Prøv at søge lidt på det....ellers er der jo også a38 med most banan og rugbrøddrys på. Synes der er mange muligheder, bare om at prøve Jer frem..

Knus Eva

Det var en go mulighed... Men vi vil prøve os lidt frem Mange tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Mormilla skriver:

Ja men nu var der jo det med at de alle manglede vitaminer og div. så tror at jeg vil lave det selv nu

Jeg har brugt en bog der hedder "MAM. Lille kogebog med nemme og sunde opskrifter. Fra babys første mos til hele familiens livretter!", jeg lavede nemlig også selv grød til min datter da hun var lille. Der er flg. opskrifter i: Hirsegrød, Majsgrød, Risgrød, Speltgrød m. frugt stykker. Og faktisk også mad til een famile på 4 pers.

Anmeld

18. oktober 2009

N&J

Altså jeg fandt ud af at jeg havde brugt de forkerte havregryn efter en halv pakning, havde glemt at se ordentlig på pakningen, den indeholdt ekstra fiber, og mente selv at have læst et sted at du godt måtte få eksempelvis fuldkornsprodukter, men knap så meget fiber, da deres mave ikke helt kan bearbejde det ordentlig og det hjalp for mig at skifte over.. men det er jo slet ikke sikkert det er derfor, men tænkte bare at det måske kunne være derfor, ville ihvertfald være bedre end at han er allergisk..

Knuz fra Jane

Anmeld

18. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg sidder også og tænker på grød af majsgryn... det står på posen hvordan man laver den.

risengryn kan man få som minut ris.... det gør det meget hurtigere. synes det er rigtigt ærgeligt for jer hvis han er allergisk overfor havre.

Anmeld

19. oktober 2009

Mormilla

DatterMalou skriver:

Jeg har brugt en bog der hedder "MAM. Lille kogebog med nemme og sunde opskrifter. Fra babys første mos til hele familiens livretter!", jeg lavede nemlig også selv grød til min datter da hun var lille. Der er flg. opskrifter i: Hirsegrød, Majsgrød, Risgrød, Speltgrød m. frugt stykker. Og faktisk også mad til een famile på 4 pers.

Okay det vil jeg da lige prøve at se på Mange tak...

Anmeld

19. oktober 2009

Mormilla

Nikitas mor skriver:

Altså jeg fandt ud af at jeg havde brugt de forkerte havregryn efter en halv pakning, havde glemt at se ordentlig på pakningen, den indeholdt ekstra fiber, og mente selv at have læst et sted at du godt måtte få eksempelvis fuldkornsprodukter, men knap så meget fiber, da deres mave ikke helt kan bearbejde det ordentlig og det hjalp for mig at skifte over.. men det er jo slet ikke sikkert det er derfor, men tænkte bare at det måske kunne være derfor, ville ihvertfald være bedre end at han er allergisk..

Knuz fra Jane

Ja men han kan ikke tåle cremen Men han kan tåle en magen til uden havre... Så er bange for at han har allergi for det, men finder snart ud af det fordi han skal på syghuset den.11 november fordi der er flere ting han ikke kan tåle

Anmeld

19. oktober 2009

Mormilla

nutche skriver:

jeg sidder også og tænker på grød af majsgryn... det står på posen hvordan man laver den.

risengryn kan man få som minut ris.... det gør det meget hurtigere. synes det er rigtigt ærgeligt for jer hvis han er allergisk overfor havre.

Okay vil da lige ud og købe nogen forskellige ting og se hvad han bedst kan li

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.