Hvilken morgenmad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Mormilla

Hej alle i super tøser

Vi tror at vores søn har havre allergi Problemet er at han lige er begyndt at spise havregryn til morgen mad fordi han ikke kunne li øllebrød mere. Men han har haft problemer med maven siden han er begyndt at spise det og har lige prøvet en creme hvor der var havre i og hun sagde at hvis han slog ud af den var det fordi han havde allergi for havre og han slog ud

Lige nu gir jeg ham cornflakse de helt mørke ( kan ikke huske hvad de hedder )

Men er der nogen som har en anden ide end cornflakse til morgenmad fordi jeg synes ikke at det mætteer så meget...

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

malou

Victor får risgrød med frugtstykker i... æble og nektariner.. nogle gange banan.. hvad der nu er i køleskabet ellers får han bare en bolle med ost og sidde og tygge af.. det er sådan lidt med forskel.. han har ikke så megen appetit i øjeblikket..

knus malou

Anmeld

18. oktober 2009

Honningblomst

Hvad med noget hirsegrød, risengrød og andre slags grød.

Ellers er rugbrød med ost, banan osv jo også super godt.

Knus Eva..

Anmeld

18. oktober 2009

Mie A

Mine unger får engang imellem rugbrød - dog med pålægchokolade

Anmeld

18. oktober 2009

Mormilla

malou skriver:

Victor får risgrød med frugtstykker i... æble og nektariner.. nogle gange banan.. hvad der nu er i køleskabet ellers får han bare en bolle med ost og sidde og tygge af.. det er sådan lidt med forskel.. han har ikke så megen appetit i øjeblikket..

knus malou

Er det nemt at lave risgrød? Fordi han skal ha det med i dagplejen...

Anmeld

18. oktober 2009

Mormilla

Eva skriver:

Hvad med noget hirsegrød, risengrød og andre slags grød.

Ellers er rugbrød med ost, banan osv jo også super godt.

Knus Eva..

Vil da lige finde ud af hvad det skal være. Mætter de alle sammen godt? Og er der nogen som er lættere at lave end andre? Skal tidligt op om morgen så han skal ha det med i dagpleje...

Anmeld

18. oktober 2009

Mormilla

Mie A skriver:

Mine unger får engang imellem rugbrød - dog med pålægchokolade

Rugbrød lyder fint men bare med noget andet end pålægchokolade

Anmeld

18. oktober 2009

malou

Mormilla skriver:

Er det nemt at lave risgrød? Fordi han skal ha det med i dagplejen...

smiler jeg bruger altså bare HIPP øko. som blandes op med vand. Jeg var nu ellers fast besluttet af ALT skulle laves fra bunden inden jeg fik ham... men min SP sagde det var godt for ham at få et færdigt produkt en gang i mellem fordi det indeholder alle de vitaminer, mineraler osv han har brug for. Så jeg bruger den som afvekslig fra øllebrød, havregrød. Evt blander jeg den op med hjemmelavet æblemos så er det faktisk rigtig godt

knus malou

Anmeld

18. oktober 2009

Honningblomst

Mormilla skriver:

Vil da lige finde ud af hvad det skal være. Mætter de alle sammen godt? Og er der nogen som er lættere at lave end andre? Skal tidligt op om morgen så han skal ha det med i dagpleje...

Prøv at søge lidt på det....ellers er der jo også a38 med most banan og rugbrøddrys på. Synes der er mange muligheder, bare om at prøve Jer frem..

Knus Eva

Anmeld

18. oktober 2009

Mormilla

malou skriver:

smiler jeg bruger altså bare HIPP øko. som blandes op med vand. Jeg var nu ellers fast besluttet af ALT skulle laves fra bunden inden jeg fik ham... men min SP sagde det var godt for ham at få et færdigt produkt en gang i mellem fordi det indeholder alle de vitaminer, mineraler osv han har brug for. Så jeg bruger den som afvekslig fra øllebrød, havregrød. Evt blander jeg den op med hjemmelavet æblemos så er det faktisk rigtig godt

knus malou

Ja men nu var der jo det med at de alle manglede vitaminer og div. så tror at jeg vil lave det selv nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.