Fætter BR og Toys R us konkurs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2018

AnoMor

Mor11 skriver:

Legekæden. vores bog og ide er også 70% legetøj. Og så er der Bilka, Føtex, kvickly. 

Trist. Vi har hverken bog og ide, LegeKæden, Kvickly eller Bilka her. Og Føtex har er utrolig ringe udvalg. 

Nå så sparer man de penge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2018

AnoMor

Har lige læst på BT at alle gavekort udstedt i december kan refunderes 

Anmeld Citér

29. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mille123 skriver:

Vær opmærksom på at kun få butikker (måske) er åbne i morgen, men tilgengæld kan du selv vælge om du vil bytte i br eller toys - evt se under toptoys.com hvem der evt åbner i morgen. Min mand læste på et medie det slet ikke er sikkert de overhovedet åbner mere. Men en trist nyhed.

Vi har fået en defekt racerbane - mon man kan bytte den? Tænker den jo er værdiløs? 

Anmeld Citér

29. december 2018

Millemor1

AnoMor skriver:

Vi fik byttet i BR i Helsingør i forgårs uden problemer. Mærkebøger tog de dog ikke i mod. 

Nogen der ved hvad der findes af legetøjs butikker nu så udover ønskebarn og babysam? 

I horsens har vi en der hedder kids coolshop, som er stor og god. Bedre end BR, mht tilbud osv. 

Anmeld Citér

29. december 2018

AnoMor

Millemor1 skriver:

I horsens har vi en der hedder kids coolshop, som er stor og god. Bedre end BR, mht tilbud osv. 

Okay. Vi har ikk andet end br og toys r US i Rødovre. Men pyt. Så sparer vi en masse penge 

Anmeld Citér

29. december 2018

Mille123

mor:) skriver:

Vi har fået en defekt racerbane - mon man kan bytte den? Tænker den jo er værdiløs? 

Jo men gør det hellere i dag inden de trækker stikket for good. 

Anmeld Citér

29. december 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc
Janey skriver:

Jeg fik også modregnet samlemærker i går aftes i en Fætter BR butik, men de måtte faktisk ikke hverken tage gavekort eller samlemærker efter konkursen var meddelt, så jeg tror ikke, at de kan bruges i dag.

Top Toy har en liste over butikker, der er åbent frem til 31. december og herefter skulle de alle lukke, men jeg kan forestille mig, at de holder nogle åbne eller genåbner nogen for at sælge ud af restlageret af legetøj.

Okay vi var så inde i samme Br idag og spurgte så en anden hvornår de lukkede helt og hun sagde de lukkede helt mandag ... så det sku ikke til at finde ud af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.