Fætter BR og Toys R us konkurs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
16 svar
19 synes godt om
28. december 2018

Janey

Profilbillede for Janey

I tilfælde af at nogle skulle have noget der skal byttes, så skal I til at skynde jer. Firmaet bag butikkerne er gået konkurs og alle butikkerne lukker senest 31. december. Nogle enkelte bliver holdt åbne frem til nytår, men man kan ikke få penge tilbage eller bruge sine gavekort. 

Jeg er glad for at vi besluttede os for at bytte det meste i Toys R Us i går, så vi nåede at få pengene retur, så nu har vi kun en enkelt Schleich hest fra BR, der skal byttes til en anden. Desværre lukker vores lokale BR, så vi skal kører lidt længere for at bytte den.

Ærgerligt at der nu ikke er mange steder at kigge på legetøj i fysiske butikker for vores unger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Janey skriver:

I tilfælde af at nogle skulle have noget der skal byttes, så skal I til at skynde jer. Firmaet bag butikkerne er gået konkurs og alle butikkerne lukker senest 31. december. Nogle enkelte bliver holdt åbne frem til nytår, men man kan ikke få penge tilbage eller bruge sine gavekort. 

Jeg er glad for at vi besluttede os for at bytte det meste i Toys R Us i går, så vi nåede at få pengene retur, så nu har vi kun en enkelt Schleich hest fra BR, der skal byttes til en anden. Desværre lukker vores lokale BR, så vi skal kører lidt længere for at bytte den.

Ærgerligt at der nu ikke er mange steder at kigge på legetøj i fysiske butikker for vores unger

Åh hvor godt du skrev. Vi har fået en racerbane som ikke virker. Vi ville bytte efter nytår men det må vi hellere gøre imorgen. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Mille123

mor:) skriver:

Åh hvor godt du skrev. Vi har fået en racerbane som ikke virker. Vi ville bytte efter nytår men det må vi hellere gøre imorgen. 

Vær opmærksom på at kun få butikker (måske) er åbne i morgen, men tilgengæld kan du selv vælge om du vil bytte i br eller toys - evt se under toptoys.com hvem der evt åbner i morgen. Min mand læste på et medie det slet ikke er sikkert de overhovedet åbner mere. Men en trist nyhed.

Anmeld Citér

28. december 2018

Liland

Profilbillede for Liland

gavekort og samlemærker er værdiløse efter i dag

Anmeld Citér

28. december 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc

Vi har handlet i Br her til aften 19:30 Frederiksberg center .. 

og kunne betale med gavekort og Br mærker

fyren bag kassen sagde dog at få butikker har åbent til en gang i februar. Om det passer eller ej ved jeg ikke med sikkerhed. Det var i hvert fald hvad fyren bag kassen sagde. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Sprit25

Til alle. Husk det er mennesker, der lige har mistet sit job. Snak pænt, det er ikke deres skyld 

Anmeld Citér

29. december 2018

Janey

Profilbillede for Janey
sommerc skriver:

Vi har handlet i Br her til aften 19:30 Frederiksberg center .. 

og kunne betale med gavekort og Br mærker

fyren bag kassen sagde dog at få butikker har åbent til en gang i februar. Om det passer eller ej ved jeg ikke med sikkerhed. Det var i hvert fald hvad fyren bag kassen sagde. 

Jeg fik også modregnet samlemærker i går aftes i en Fætter BR butik, men de måtte faktisk ikke hverken tage gavekort eller samlemærker efter konkursen var meddelt, så jeg tror ikke, at de kan bruges i dag.

Top Toy har en liste over butikker, der er åbent frem til 31. december og herefter skulle de alle lukke, men jeg kan forestille mig, at de holder nogle åbne eller genåbner nogen for at sælge ud af restlageret af legetøj.

Anmeld Citér

29. december 2018

Janey

Profilbillede for Janey
Sprit25 skriver:

Til alle. Husk det er mennesker, der lige har mistet sit job. Snak pænt, det er ikke deres skyld 

Jeg har lige været i Toys R Us og bytte en gave og på trods af, at der var kø næsten helt ud af butikken, opførte folk sig pænt.

Anmeld Citér

29. december 2018

AnoMor

Vi fik byttet i BR i Helsingør i forgårs uden problemer. Mærkebøger tog de dog ikke i mod. 

Nogen der ved hvad der findes af legetøjs butikker nu så udover ønskebarn og babysam? 

Anmeld Citér

29. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnoMor skriver:

Vi fik byttet i BR i Helsingør i forgårs uden problemer. Mærkebøger tog de dog ikke i mod. 

Nogen der ved hvad der findes af legetøjs butikker nu så udover ønskebarn og babysam? 

Legekæden. vores bog og ide er også 70% legetøj. Og så er der Bilka, Føtex, kvickly. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.