Lysten til andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2018

B&J

Anonym skriver:

Tak for jeres svar tænkte også jeg ikke vag alene med at ha det sådan

Bestemt ikke vi har snart været sammen i 11 år og jeg kunne ikke drømme om at vågne op med en anden mand ved min side, vi har det fantastisk kærligheden er høj sexen er hot, vi stoler på hinanden og er der for hinanden 100% 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg er i starten af 30erne, og har været sammen med min mand i 10 år

Til en festen kommer snakken om at ha lyst Til andre end sin mand eller kone - alle snakkede åben om det, og jeg blev nærmeste slagtet ved bordet, da jeg sagde i de 10 år vi havde været sammen havde jeg ikke haft lyst til andre 

jeg har en Mand med en høj sex lyst og han har altid begæret mig.,

For eksempel er jeg gået i seng og kan ikke falde i søvn kan jeg finde på at sende SMS til manden der er i sit kontor, og be om “hygge” så kommer han efter 1 minutte og allerede klar  jeg har aldrig mangler i de 10 år

Jeg tænker det er helt normalt at begære andre, det er en dele af livet, da begæret er noget hurtigt noget mens kærligheden skal man arbejde på. 

Men jeg kan ikke være den eneste der har det sådan? 

Som ikke har haft Lyst til andre endnu???? Efter 10 år?

( jeg aner ikke hvad der sker i fremtiden )

jeg blev bare fuldstændig kørte over ved det bord, og jeg er i forvejen en der ikke gider snakke eller høre om andre sexliv specielt dem jeg kender 

de sagde jeg løg og var fuld af lrt 

Jeg tror på dig

jeg har da set flere mænd jeg synes var tiltrækkende - men jeg har ikke haft lyst til dem. Ærligt kan jeg slet ikke forestille mig sex med andre end min kæreste. Vi har været sammen i 10år

men øv at de siger du lyver

Anmeld Citér

28. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Soonmom skriver:

Jeg har det på samme måde og jeg vil da faktisk også sige at hvis min mand gik og havde lyst til en anden, håber jeg da virkelig at han vil sige det, for så skal vi da finde ud af om vi overhovedet skal være sammen. 

Jeg har heller ikke lyst til andre (forhold i 4,5år). Jeg kan da godt tænke: flot fyr. Om andre, men har da ikke lyst til dem for kender dem jo ikke, kan være han er en røv når han åbner munden 

Når du ser sådan på det, vil din mand da med garanti ikke fortælle dig, hvis han har seksuelle tanker om en anden kvinde. Det er meget at forlange af sin partner, at han ikke må tænke og fantasere frit, og ærligt talt også temmelig urealistisk at tro, du eller han kan kontrollere det. Du kan heller ikke tvinge hverken dig selv eller ham til aldrig nogensinde at tænke på eller have lyst til chokoladeis eller hotdogs. Tanker er gudskelov frie. 

Man kan i øvrigt sagtens tænde seksuelt på mænd, man kender og om hvem man ved, de ikke er “en røv”, når de åbner munden. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym

4 års forhold og med flere børn.. jeg har slet ikke lyst til andre mænd. Tværtimod! Men jeg kan synes nogle er smukke.. men ikke anderledes end jeg synes nogle kvinder er smukke. Men ingen lyst til andre nej. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg tror på dig

jeg har da set flere mænd jeg synes var tiltrækkende - men jeg har ikke haft lyst til dem. Ærligt kan jeg slet ikke forestille mig sex med andre end min kæreste. Vi har været sammen i 10år

men øv at de siger du lyver

Ej, det gøre mig ikke så meget de ikke tror på mig

Jeg blev mere nysgerrig over de havde så talt med mig 

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym

B&J skriver:

Bestemt ikke vi har snart været sammen i 11 år og jeg kunne ikke drømme om at vågne op med en anden mand ved min side, vi har det fantastisk kærligheden er høj sexen er hot, vi stoler på hinanden og er der for hinanden 100% 

Jeg vil da heller ikke vågne op sammen med andre end min mand! Men det betyder jo ikke at jeg ikke er tiltrukket af andre mænd.  Bare lige for at slå fast, at der jo altså er langt fra at man syntes George Clooney er flot, til at overveje utroskab.

Jeg ville faktisk være ret nervøs hvis hverken min partner eller jeg ikke fandt andre tiltrækkende ville nok være bange for at en del af mig var blevet væk i parforholdet, og det var blevet for meget rutine.

Anmeld Citér

29. december 2018

B&J

Anonym skriver:

Jeg vil da heller ikke vågne op sammen med andre end min mand! Men det betyder jo ikke at jeg ikke er tiltrukket af andre mænd.  Bare lige for at slå fast, at der jo altså er langt fra at man syntes George Clooney er flot, til at overveje utroskab.

Jeg ville faktisk være ret nervøs hvis hverken min partner eller jeg ikke fandt andre tiltrækkende ville nok være bange for at en del af mig var blevet væk i parforholdet, og det var blevet for meget rutine.

Der er vi så forskellige, mest det med de kendte der er slet ikke nogle der siger mig noget 

Jeg kan da godt se en og sige han var da mere pæn men jeg er også totalt kedelig på det område 

Anmeld Citér

29. december 2018

Anonym

Jeg har været sammen med min mand i 8 år og har bestemt kigget på fyre mest skuespiller i film �� men jeg har da også fået øjenkontakt med fyre i byen og tænkt nej hvor er du flot og så man gået videre. 

Jeg har ikk haft lyst til andre eller tænkt gid jeg var single men nu synes jeg heller ikk folk er smukke og jeg bare vil ha dem på deres udsende har i hvert ikk mødt en endnu hvor tanken bare var der uden at jeg har snakket med personen eller kendt personen lidt. 

Men som ts har jeg også altid fået mine behov opfyldt både med sex og hvilken slags sex jeg ville ha og hvornår. 

Jeg har endda heller ikk i de 8 år hjulpet mig selv på noget tidspunkt ikk fordi jeg synes det er ulækkert at gøre det selv men simpelthen fordi jeg ikk har haft et behov for det og når jeg fortæller det til andre tror de godt nok ikk på mig ��

Anmeld Citér

29. december 2018

Anonym

Jeg havde heller ikke været tiltrukket af andre i de første 6-7 år vi har været sammen., jeg havde ikke behovet.. så jeg tror dig godt. 

Nu har vi snart været sammen i 10 år og vi snakker meget åbent om, hvis vi finder en pæn, tiltrækkende osv. De få gange det er sket..

Når jeg kan se, at min mand lige får tjekket en ekstra ud, så driller jeg ham bare. (Det er dog ikke noget der sker tit)

Så jeg er gået fra at ingen sagde mig noget til der har været få mænd som jeg fandt tiltrækkende. Jeg tror, begge ting er meget normale. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.