Lysten til andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.117 visninger
18 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg er i starten af 30erne, og har været sammen med min mand i 10 år

Til en festen kommer snakken om at ha lyst Til andre end sin mand eller kone - alle snakkede åben om det, og jeg blev nærmeste slagtet ved bordet, da jeg sagde i de 10 år vi havde været sammen havde jeg ikke haft lyst til andre 

jeg har en Mand med en høj sex lyst og han har altid begæret mig.,

For eksempel er jeg gået i seng og kan ikke falde i søvn kan jeg finde på at sende SMS til manden der er i sit kontor, og be om “hygge” så kommer han efter 1 minutte og allerede klar  jeg har aldrig mangler i de 10 år

Jeg tænker det er helt normalt at begære andre, det er en dele af livet, da begæret er noget hurtigt noget mens kærligheden skal man arbejde på. 

Men jeg kan ikke være den eneste der har det sådan? 

Som ikke har haft Lyst til andre endnu???? Efter 10 år?

( jeg aner ikke hvad der sker i fremtiden )

jeg blev bare fuldstændig kørte over ved det bord, og jeg er i forvejen en der ikke gider snakke eller høre om andre sexliv specielt dem jeg kender 

de sagde jeg løg og var fuld af lrt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2018

Anonym

Har du i løbet af de 10 år aldrig kigget på en anden og følt dig seksuelt tiltrukket? 

Anmeld Citér

28. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville også have svært ved at tro på det, men ville aldrig anklage dig for at lyve! Det ville udelukkende være fordi jeg kun kender til min egen virkelighed - men jeg ville da fuldt ud accepterer hvis andre (du) ytrede at du havde det helt anderledes. Det lyder som et selskab med lidt for meget indenfor vesten. 

Nå men, med det sagt så nej, jeg har det ikke sådan. Jeg bliver faktisk ret let tiltrukket fysisk af andre mænd. Det har intet med min kæreste at gøre eller vores sexliv det kører for fuld blus og vi er meget forelskede stadigvæk (2,5år sammen). 

Anmeld Citér

28. december 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Gad vide om i har misforstået hinanden lidt?

Når du taler om sexliv der kører godt osv tænker jeg om du tror "haft lyst til andre" betyder at man gerne ville knalde dem hvis man havde muligheden ? For sådan ser jeg det ikke. Hvis jeg bliver fysisk tiltrukket af en, er det mere sådan at jeg tænker "uh, hold da op" et kort øjeblik, og så er jeg videre i teksten igen. Det er ikke en lyst til rent faktisk at have sex med andre end min kæreste.

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du i løbet af de 10 år aldrig kigget på en anden og følt dig seksuelt tiltrukket? 

Jeg synes selvfølge andre mænd er “smuk” handsome, men jeg har aldrig tændt på andre siden vi fandt sammen. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Gad vide om i har misforstået hinanden lidt?

Når du taler om sexliv der kører godt osv tænker jeg om du tror "haft lyst til andre" betyder at man gerne ville knalde dem hvis man havde muligheden ? For sådan ser jeg det ikke. Hvis jeg bliver fysisk tiltrukket af en, er det mere sådan at jeg tænker "uh, hold da op" et kort øjeblik, og så er jeg videre i teksten igen. Det er ikke en lyst til rent faktisk at have sex med andre end min kæreste.

Jeg har tænkte det er en flot mand, men aldrig blevet tændt på det.

- Jeg tror bare jeg har slået det fra, det med at kigge på andre på den måde - 3 år ind i det forhold mer min mand er jeg i byen med veninder, og en mand spørge om han kunne få mit nr, det eneste jeg svarer var, hvad skulle han bruge det til?

jeg tænkte slet ikke på det, på den måde 

Anmeld Citér

28. december 2018

Soonmom

Jeg har det på samme måde og jeg vil da faktisk også sige at hvis min mand gik og havde lyst til en anden, håber jeg da virkelig at han vil sige det, for så skal vi da finde ud af om vi overhovedet skal være sammen. 

Jeg har heller ikke lyst til andre (forhold i 4,5år). Jeg kan da godt tænke: flot fyr. Om andre, men har da ikke lyst til dem for kender dem jo ikke, kan være han er en røv når han åbner munden 

Anmeld Citér

28. december 2018

fehår

Jeg har det på samme måde. Her har vi været sammen i 8 år. 

Jeg kan sagtens værdsætte andre mænd og synes, de er lækre. Jeg tænker bare slet ikke seksuelt på dem. Jeg har aldrig haft det sådan før i forhold, men det gør livet dejligt nemt. Bortset fra at mine veninder synes, jeg er lidt kedelig 

Anmeld Citér

28. december 2018

Mille123

Jeg har det også på samme måde som dig og min mand jagter mig også vildt selv om vi har været sammen i snart ti år og jeg venter vores 4. Barn - men ja jeg tror ikke det er hverdagskost,  at man har det sådan. 

Anmeld Citér

28. december 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar tænkte også jeg ikke vag alene med at ha det sådan

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.