Avent Sutteflaske?? god eller dårlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Lærke & Lucas

Maiken85 skriver:

Hej

Jeg står og skal føde hvornår det skulle være... var sat til den 15 okt.. jeg troede egentlig jeg havde styr på alle tingene, har købt flasker men er nu faldet over avent sutteflasken fra philips...

vil høre om nogle af jer bruger den? og hvad i synes om den...

for synes den ser "go" ud

vil også gerne vide om nogle af jer bruger deres sutter og om de er bedre end de "normale" man køber i brugsen fx mam...

Vi bruger både flaskerne og sutterne og er bare super glade for dem. Lærke ville ikke have sutterne fra Mam så gik over til avent og dem tog hun med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Bondepigen

Vi har kun brugt pigeon glas sutteflasker. Indtil de får tænder kan man bruge silikone sutten som følger med. Den er der osse sådan en dims til, så det kan reguleres, hvor hurtigt det skal flyde...

Dem har vi været rigtig glade for!!!

Anmeld

18. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Maiken85 skriver:

Jeg er ikk sikker på om jeg kan amme, det kunne min mor ikke og min lillesøster kunne ikke... vi har indadvendte brystvorter...

det har ikke noget af sige at de ikke kunne det... måske er du god til at amme, min mor ku hellerikke, men det kørte for mig.. det er lægen som har fortalt mig at det ikke har noget af sige at din mor, eller andre i familien ikke kunne.. og det viste sig at passe for mig..

bortset fra det har vi også brugt de flasker og dem ku nichlas bedst lide..

held og lykke med fødslen, det må være lige oppe over... spændende...

Anmeld

18. oktober 2009

Christinahr

Jeg har begge gange brugt mam af to grunde. De giver meget mindre luft i maven pga ventilationssystemet og de indeholder ikke bisp a

Anmeld

18. oktober 2009

Cris

Du kan helt sikkert amme, jeg kender nogle som har det samme "problem" ligesom dig og de kunne godt. Men det tager lidt tid nogle gange. Jeg kunne ikke rigtigt i starten, for min søn ikke rigtigt kunne få fat i vorten. Jeg ved ikke hvorfor. Men vi prøvede og prøvede og til sidst har jeg brugt nogle suttebrikker. Og så kunne han godt. Men imellem tiden brugte vi flasker og de var fra Avent og det gik fint. Efter to uger og da han ammede fint begyndte jeg at tage brikkerne væk og stille og rollig kunne han amme uden. Og vi blev meget glade for amning :-D Jeg har købt nogle BornFree flasker med nogle especielle flade sutter til ældre børn, da han fik flasken en gang i mellem efter han var blevet 6 måneder og så fik han også vand. Nu vil jeg også bruge dem til den lille som er på vej, hvis jeg en gang i mellem skal brug en flaske.

Sutterne har vi også brugt fra Avent og jeg synes, de var rigtige gode. Dem fra Mam som også er flade (han kunne bedst lide de flade) var lidt for stor til ham og vi fand dem fra Avent og de virkede godt.  De har også en plastik prop som var meget godt, når sutten lå på alle mulige stedder. Da han var ca 4 måneder brugte vi både avent og man. Men han brugte sutten kun i 9 måneder og kun til at sove, så vi har ikke så meget erfaring.

Jeg håber, at I har en rigtig god start!!!

Anmeld

18. oktober 2009

Betina88

Vi bruger en sutteflaske fra NUK man ka' købe i SuperBest .. Den er go' , synes jeg .. Så ha' vi en sutteflaske fra BabySam som jeg ikk' ka' huske , hva' hedder .. Så ha' jeg to små sutteflasker som er fra en brystpumpe , som jeg virkelig er gla'e for .. Den er fra Philips , og købte den i MATAS ,,

Anmeld

19. oktober 2009

Katjaro

Nu har jeg en søn der faktisk slet ikke gider de der flasker - hvad skal han med det????

Nå men der er testet mange forskellige her i huset og den som slet ikke funger er blandt andet de gamle avent flasker -skal ikke udtale mig om de nye BPA frie (hvis sutterne ikke er de samme for så er forskellen jo den samme).

Personligt kan jeg faktisk godt lide Tommee Tippee flasken som også er BPA fri (fås bla. i Superbest) blandt andet fordi den ikke er så høj

Jeg ville personligt selv gå efter at flasken er BPA fri

Hilsen Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.