Du kan helt sikkert amme, jeg kender nogle som har det samme "problem" ligesom dig og de kunne godt. Men det tager lidt tid nogle gange. Jeg kunne ikke rigtigt i starten, for min søn ikke rigtigt kunne få fat i vorten. Jeg ved ikke hvorfor. Men vi prøvede og prøvede og til sidst har jeg brugt nogle suttebrikker. Og så kunne han godt. Men imellem tiden brugte vi flasker og de var fra Avent og det gik fint. Efter to uger og da han ammede fint begyndte jeg at tage brikkerne væk og stille og rollig kunne han amme uden. Og vi blev meget glade for amning :-D Jeg har købt nogle BornFree flasker med nogle especielle flade sutter til ældre børn, da han fik flasken en gang i mellem efter han var blevet 6 måneder og så fik han også vand. Nu vil jeg også bruge dem til den lille som er på vej, hvis jeg en gang i mellem skal brug en flaske.
Sutterne har vi også brugt fra Avent og jeg synes, de var rigtige gode. Dem fra Mam som også er flade (han kunne bedst lide de flade) var lidt for stor til ham og vi fand dem fra Avent og de virkede godt. De har også en plastik prop som var meget godt, når sutten lå på alle mulige stedder. Da han var ca 4 måneder brugte vi både avent og man. Men han brugte sutten kun i 9 måneder og kun til at sove, så vi har ikke så meget erfaring.
Jeg håber, at I har en rigtig god start!!!
Anmeld